ג'וש קינג (25) היה בעבודה כאשר ראה בטלפון הנייד שלו, דרך מצלמת האבטחה שהתקין, עשן עולה מכיוון המטבח בביתו. הוא חזר במהרה הביתה ואכן ראה כבר מבחוץ כי המטבח מלא בעשן. קינג היה אחוז בהלה ונרגע רק כשמצא את הגור בן ששת החודשים שלו ללא פגע.



מהר מאוד קינג הבין שכלבו הקטן, 'בר', כנראה הפעיל בטעות את המיקרוגל לאחר שטיפס על השיש במטבח. חבילת הלחמניות שהשאיר קינג בתוך המיקרוגל, עלתה בלהבות וגרמה לעשן סמיך לצאת מתחת למכשיר. 




"לא האמנתי למראה עיניי", סיפר קינג, "קניתי מצלמה זולה באמזון כי רציתי לשים עין על 'בר' כשאני לא נמצא. זמן קצר אחרי שיצאתי מהבית, אמרתי לעצמי שאני אבדוק לרגע מה איתו ואז שמתי לב לעשן שהחל לעלות מפינת המטבח, אז מיהרתי הביתה והתקשרתי למכבי האש. כשהגעתי 'בר' רץ אליי בראש מושפל. תפסתי אותו והוצאתי אותו מיד לחצר. לא היה אכפת לי מהבית כמו שדאגתי לכלב. שמחתי שבסוף זה לא היה נורא כמו שחשבתי ושהוא לא נפגע".

כאשר מכבי האש הגיעו, הם פתחו את כל החלונות בבית של קינג ונעזרו במאוורר ענק בכדי להוציא את כל העשן. קינג ו'בר' לא נפגעו במהלך התקרית והגור חזר לעצמו מהר מאוד. הבעלים שלו אמר עליו: "יש לו מזג נוח והוא אוהב מאוד לישון. אני צריך להוציא אותו להרבה טיולים כדי לעורר אותו קצת, הוא תמיד כל כך רגוע".