"החלטה מטופשת": זה מה שאמרה אנליסה פוקס, בת ה-20, על החלטתה לרכוש ערכה ביתית לחמצון השיער ב-11 דולר ולהשתמש בה, מה שהותיר אותה עם כוויות מחרידות בקרקפת, אותן היא שיתפה בתמונות שהעלתה לפייסבוק.



פוקס סיפרה כי הכוויות גרמו לה "לבכות מכאבים" והשאירו אותה עם הידיעה שככל הנראה היא תזדקק להשתלת עור, וכן להשלים עם העובדה שחלק משיערה לא יגדל יותר לעולם. 



כך אנליסה נראתה לפני:







אזהרה: תמונות קשות לצפייה



פוקס כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "עטפתי את השיער עם ניילון נצמד והלכתי לסופרמרקט לקנות עוד צבע, כי לא חשבתי שערכה אחת תספיק. בזמן שהייתי שם, הראש שלי התחיל לשרוף, ואני יודעת שכשמחמצנים את השיער זה אמור לשרוף מעט, אבל זה הרגיש כאילו השיער שלי עולה באש".

פוקס המשיכה: "התחלתי להשתגע ורצתי לשירותים בחנות, קרעתי את הניילון הנצמד ואדים של ממש עלו לי מהראש, מרוב שהוא היה חם". פוקס חזרה הביתה על מנת לשטוף את השיער במקלחת, אבל גם לאחר שחפפה, ראשה המשיך 'לבעור' אז היא מיהרה לבית החולים.

בבית החולים הצוות טען תחילה כי מדובר בכוויה שטחית, אך פוקס צילמה את ראשה ושלחה את התמונות לבית חולים אחר, שם התברר כי הפציעה קשה הרבה יותר וכי יש לה כוויות דרגה שלישית. בהמשך, לאחר בירור עם מומחים, הסתבר לה כי אולי תיאלץ לעבור השתלת עור. "זה מרגיז, אבל אין לי מה לעשות עם זה. אני מנסה להישאר חיובית", אמרה פוקס.