בסוף השבוע האחרון אישה שהייתה על טיסת "יונייטד איירליינס" מסן פרנסיסקו לאטלנטה, נעקצה על ידי עקרב. האישה סיפרה כי במהלך הטיסה היא הרגישה תחושת עקצוץ ברגלה, שהתגברה כשהייתה בדרכה לשירותי המטוס, על מנת לבדוק את מקורה, ולפתע ראתה עקרב חי נופל ממכנסיה על רצפת המעבר. דייל הטיסה הצליח ללכוד את העקרב, שהספיק לעקוץ את האישה מספר פעמים ברגלה. כאשר המטוס נחת, האישה טופלה מידית על ידי פרמדיקים שהוזעקו למקום הנחיתה. לא ברור כיצד הגיע העקרב לתוך מכנסיה של האישה.



דובר מטעם "יונייטד" מסר: "לאחר שנודע שאחת מלקוחותינו בטיסה 1554 מסן פרנסיסקו לאטלנטה נעקצה במהלך הטיסה, צוותנו הגיב מיד והתייעץ עם רופא בשטח, שסיפק ליווי רפואי". הדובר הוסיף כי הנוסעת נלקחה לבית חולים מקומי וכי החברה "הייתה בקשר עם הלקוחה שלנו בכדי להבטיח את רווחתה".



מטוס "יונייטד איירליינס" (צילום: DANIEL SLIM/Getty images)
מטוס "יונייטד איירליינס" (צילום: DANIEL SLIM/Getty images)



זו לא הפעם הראשונה שעקרב מפחיד נוסעים באמצע הטיסה. בחודש פברואר האחרון צילם נוסע של חברת "Lion Air" סרטון בו עקרב זוחל מתוך תא המטען העליון בטיסה פנימית באינדונזיה, על פי דיווח של "סטרייט טיימס".



כמו כן, באותו חודש עקרב עקץ אישה בטיסה מטורונטו לקלגרי. לפי רשת CBC, העקרב נלכד בתוך כוס פלסטיק, לאחר שעקץ את האישה ממש לפני הנחיתה.