ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, אמר היום (ראשון) כי הדבר הכי "שובב" שהוא מוכן להודות שעשה, ושכתוצאה מכך גם הפר את החוק, זה לרכוב באופניים על המדרכה.

ג'ונסון, שנשאל על ידי "SKY" מהו הדבר הכי פרוע שעשה ושהוא מוכן להודות בו, ביקש תחילה מיועציו הצעות לתשובה, אך לבסוף ענה בעצמו: "אני חושב, אני, אתם יודעים, יכול להיות שלפעמים, כשרכבתי על אופניים כל יום, דבר שנהגתי לעשות, לא תמיד צייתי לחוק בכל הנוגע לרכיבת אופניים על המדרכה".

מרגיש רע על כך שרכב על המדרכה. בוריס ג'ונסון (צילום: רויטרס)
מרגיש רע על כך שרכב על המדרכה. בוריס ג'ונסון (צילום: רויטרס)

"אני רוצה שתדעו באיזו תקיפות אני מסתייג מאנשים שרוכבים על המדרכה, ואני חושב שזה לא בסדר ואני מרגיש רע עם זה. אבל יכול להיות שלפעמים הייתי גולש למדרכה...", הוסיף ראש ממשלת בריטניה הנוכחי.

לשאלה האם הוא לחוץ מהסקרים לקראת הבחירות בבריטניה, שיערכו ביום חמישי הקרוב, ענה ג'ונסון: "ברור שאנחנו נלחמים על כל הצבעה. אני חושב שזה זמן קריטי למדינה הזו".

זו לא הפעם היחידה בה ג'ונסון "השתובב". כזכור, בשבוע שעבר הועלה סרטון לטוויטר בו נצפה ראש ממשלת בריטניה מתבדח, לכאורה, עם ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, ונשיא צרפת, עמנואל מקרון, על מסיבות העיתונאים ה"מפוזרות" שערך נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, באותו היום. 

דונלד טראמפ, ג'סטין טרודו (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ, ג'סטין טרודו (צילום: רויטרס)