בחור אנונימי זכה באהדתם של אוהבי הבשר ברשתות החברתיות, אחרי ש"הטריל" אירוע מחאה טבעוני עם דלי ענק ומלא בכנפי עוף של KFC. בזמן שהצעיר ליקק את אצבעותיו, אדם אחר צילם את המתרחש, העלה את הסרטון לאפליקציית "טיק-טוק" הפופולארית, ומהר מאוד הסרטון הפך לוויראלי ברשת, תוך שהוא מעורר תגובות מעורבות במדיה החברתית.



הסרטון, על פי דווח של ה"ניו-יורק פוסט", מציג את חברי הקבוצה הטבעונית Cube Of Truth בהפגנה מחוץ לבית העירייה של סידני באוסטרליה. שתי פעילות מכוסות עיניים נראות עומדות מול מסך טלוויזיה המתאר סצנות של שחיטת בעלי חיים, אך מחאתן לא הצליחה להרשים את הטרול עם הכנפיים, שעמד לידן עם מכנסיים קצרים ונגס בנונשלנטיות מהקרטון המוכר של KFC.



ההתגרות של הבחור גררה למעלה משתי מיליון צפיות ב-TikTok ותגובות מבודחות כמו "לא כל גיבורי העל לובשים גלימה, יש כאלה שאוכלים KFC". כמובן שהיו כאלו שלא מצאו את ההטרלה הזו מבדחת: "אני לא צמחוני או משהו כזה, אבל אתה פשוט ילדותי", כתב אחד. "האם אני היחיד שלא מוצא את זה מצחיק?", הוסיף אחר.



"להטריל" טבעונים עם בשר הפך לסוג של טרנד לאחרונה. בשנה שעברה, שף קנדי שחט אייל מול עיניהם של פעילים לזכויות בעלי חיים שהפגינו מחוץ למסעדתו. משפיענית אינסטגרם טבעונית ידועה היכתה גלים מוקדם יותר השבוע, לאחר שאמרה כי משטר הבשר החודשי שלה גורם לה להרגיש בריאה כמו שלא הרגישה מזה שנים.