ג'ייק והאנה גראף, זוג בריטי חינני שמצפה לילד ראשון, בדרך לעשות היסטוריה ולהפוך להורים הטרנסג'נדרים הראשונים בתולדות הממלכה, אחרי הליך ארוך ותקדימי. 



הזוג, שנפגש ב-2015 והתחתן בשנה שעברה, שילם 17,000 ליש"ט על ההליך שכולל שימוש בביציות של הבעל שהיה בעבר אישה, שיעברו ברחם של אם פונדקאית לאחר שהופרו על ידי תורם אנונימי, שנבחר על סמך זה שנתוניו דומים לאלה של האישה, האנה, שהייתה גבר בעברה.



ג'ייק, 41, הוא שחקן קולנוע ששיתף פעולה בעבר עם כוכבים כמו קירה נייטלי ודומיניק ווסט. האנה, 31, השתחררה השנה מתפקידה כאשת קבע בצבא הבריטי כדי להתכונן לקראת תפקידה החדש כאמא, היא אמרה כי "אני ממש מתרגשת! אני אוהב תינוקות ומאז שהתחלנו לצאת ג'ייק שאל אותי אם אני רוצה לגדל ילדים".



הבעל ג'ייק מצידו, שיתף כי "לקחתי תוספי טסטוסטרון במשך שש שנים, אבל לא רציתי לפספס את ההזדמנות לגדל ילדים, והייתה רק דרך אחת בה ידעתי שאוכל להיות אבא". הוא הוסיף כי "הפסקתי ליטול את התוספים במשך חצי שנה, והלכתי למרפאת פוריות ידועה בלונדון. הם היו כנים ואמרו כי אין להם נתונים סטטיסטיים שיכולים להעיד עד כמה זה ההליך הזה יכול להצליח. הם מעולם לא עשו דבר כזה לפני כן". עשרה ימים בלבד לאחר תחילת ההליך, נודע לזוג כי ההליך הצליח והפונדקאית הצליחה להיכנס להריון.