כשמדלן בת ה-15 נתפסה כשהיא עוזרת להגניב בנים למסיבת פיג'מות של חברותיה, הוריה החליטו שהיא צריכה להיענש.



טהוניה פורד ולארי סומפטר נתנו לבתם להחליט על גורלה שלה: חודש ללא הטלפון הנייד או עונש מופחת של שבועיים ללא הטלפון - אך להוריה יינתן החופש "לתפעל" את המדיה החברתית שלה.



הנערה הצעירה בחרה את האפשרות השנייה ונאלצה לראות את אביה מעלה תמונות של עצמו בחשבון האינסטגרם שלה, למשל עם הכיתוב "מרגיש חמוד, עלול למחוק אחר כך", או רוקד בטיק-טוק בפאה בלונדינית ומכנסיים קצרצרים - גורם לה להתחנן שייתן לה לשנות את בחירתה.



בסופו של דבר, העונש שקיבלה מדלן לא היה רק רע עבורה, מכיוון שבמקביל לתחושת הבושה שהיא חשה בעקבות הפוסטים של אביה, היא ראתה את כמות העוקבים שלה ברשתות החברתיות גדלה וגדלה, ואילו אביה החל לצבור מעריצים לחשבונות שלה, הנואשים לראות מה הפוסט הבא שיפרסם.



אמה של מדלן סיפרה: "אחרי היום הראשון, מדלן אמרה 'שיניתי את דעתי, אני בוחרת את העונש של החודש'. לארי אמר לה: 'לא, אני מושקע מדי. יש לי יותר מדי רעיונות. אנחנו מסתדרים עם השבועיים'. הוא אוהב את זה. אני חושבת שהוא הולך ליצור חשבון 'טיק-טוק' משלו כשזה ייגמר".



האב אפילו הפך לפופולרי בקרב חברי כיתתה של בתו, שעוקבים בקביעות אחר עדכוני הסנאפצ'אט שלו. להביך את מדלן בבית הספר זה לא דבר חדש עבור לארי, כאשר מנהל הבנייה לרוב אוסף אותה לבוש כקמע בית הספר כשמוזיקה מלווה אותו, בכדי להבטיח שכל העיניים עליו ועליה – ולא הייתה לו שום כוונה להפסיק. מאז העונש, הוצפו חשבונותיה של הבת בתמונות של אביה לבוש בבגדיה, שר במכוניתו ונותן טיפים כיצד לרוץ.



האב, כאמור, זכה באלפי מעריצים במדיה החברתית, כשהורים אחרים נשבעים לאיים בעונש זהה על ילדיהם. הורה אחד כתב: "הרשה לי לומר לך אדוני, אתה גאון. אהבתי את הרעיון". עוקב אחר כתב: "אני אוהב את אבא שלך, כל הדרך מהולנד! הוא צריך חשבון אינסטגרם משלו!".