זו לא הפעם הראשונה שאנו נחשפים לסרטונים שונים מרחבי העולם החושפים תיעודים נדירים של חיות בר חוברות אחת לשניה, ממש כמו בסרטים מצוירים של 'דיסני'. רק לאחרונה קראתם בבין החדשות על בבון שצולם כאשר הוא סוחב ומטפל בגור אריות צעיר. כעת, סרטון מתוק ומחמם לב שהופץ בימים האחרונים בטוויטר, גורם לאופטימיות ברשת, כשהוא מביא תיעוד של זאב ערבות וגירית משתעשעים אחד עם השני מחוץ לתעלה תת-קרקעית.

הצילום לוכד רגע נדיר שבו רואים את זאב הערבות מקפץ בשובבות על הדשא מחוץ לתעלה שעוברת מתחת לכביש מהיר וסואן בקליפורניה, בזמן שהוא ממתין לחברו הגירית. כשהגירית מגיעה לפתח התעלה, מכשכש הזאב בזנבו בחמידות, ויחד הם נכנסים לתוך המנהרה.

הסרטון הוקלט על ידי ארגון POST, ארגון הפועל לשמירה על שטחים פתוחים, כחלק מתוכנית מחקר עם שותפיהם, Pathways for Wildlife. ברגע ששיתפו את הסרטון בטוויטר, ניל שארמה, מנהל התוכנית של קישורי חיות הבר של POST אמר: "הסרטון הזה של זאב הערבות והגירית הוא אחד המועדפים שלנו, והוא בבירור תפס את ליבם של אנשים ברחבי העולם". הוא המשיך: "אנו מאמינים שזה הסרטון הראשון שמתעד את הצמד מטייל יחד דרך מבנה מעשה ידי אדם".

למרות שהחברות בין השניים עשויה להיראות לא סבירה, מחקרים מראים כי אין זה נדיר שזאבי ערבות וגיריות צדים יחד. הגירית יכולה לחפור מהר לתוך מאורות של סנאים, וברגע שהטרף עולה לפני השטח, זאב הערבות יכול לרדוף אחריו.

המחזה המרהיב עורר תגובות רבות ברשת, ביניהן של השחקן כריס אוונס, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "אני בוחר להאמין שזאב הערבות נשמע כמו מייקל ג'יי פוקס והגירית נשמעת כמו סם אליוט והם החברים הכי טובים להרפתקה". תגובה נוספת של אדם שזיהה את הפוטנציאל הטמון בסרטון הייתה: "דיסני כבר רכשו את הזכויות לסרט?".