זה לא סוד גדול שבובות יכולות להיות מאוד מפחידות, ויעידו על כך שלל סרטי האימה בנושא, אך דבר כזה לא קרה מעולם. בובה אחת תמימה למראה בדמותה של אלזה מסרט הילדים המפורסם, "לשבור את הקרח", הצליחה להפחיד משפחה שלמה: הבובה שבה לביתם, לאחר שהחליטו לזרוק אותה פעמיים.

אם המשפחה, אמילי מדוניה מיוסטון, ארה"ב, שיתפה ברשתות החברתיות שבובת אלזה של ביתה אורליה, אותה קיבלה כמתנה לחג המולד, היא בובה רדופה. בפוסט ויראלי שהעלתה, אמילי סיפרה שהכל התחיל כאשר הבובה שרה ודיברה בספרדית, למרות שמתג ההפעלה היה כבוי. כשהיא ובעלה, מאט, החליטו לזרוק אותה (לאחר שקיבלו את ברכת הדרך מאורליה, כמובן), מצאה הבובה בדרך פלא את דרכה חזרה אל הבית, לא פעם אחת.

כך כתבה אמילי בפוסט, שכבר הספיק להימחק: "מאט זרק את הבובה לפני שבועות ופתאום מצאנו אותה בפנים על ספסל עץ. אז החלטנו להסתער ועטפנו אותה בחוזקה בשקית האשפה שלה, הכנסנו את שק האשפה הזה בתוך שקית זבל אחרת המלאה באשפה אחרת, והכנסנו אותה לתחתית פח האשפה שלנו, מתחת לחבורה של שקיות זבל אחרות וגלגלים, מחכה ליום איסוף האשפה".

אלזה מהסרט
אלזה מהסרט

המשפחה יצאה לחופשה, מתוך מחשבה שכל העניין מאחוריהם, אך כשחזרו הביתה הבובה חזרה. "היינו מחוץ לעיר, שכחנו מזה לגמרי. ואז אורליה אומרת, 'אמא ראיתי את בובת אלזה שוב בחצר האחורית'", המשיכה.

לאחר שלארוז את הבובה ולזרוק אותה לאשפה לא עבד, אמילי החליטה שהדרך היחידה להיפטר ממנה לתמיד היא לשלוח אותו רחוק. היא החליטה לשלוח את הבובה לחברה כריס, שחשב שהסיפור שלה משעשע, במרחק של יותר מ2,000 ק"מ ממקום מגוריה. כריס קיבל את בובת אלזה והדביק אותה למכסה המנוע של מכוניתו, כדי למנוע ממנה לנסוע למקום אחר. מחזיקים אצבעות שזה יצליח!