סרטון חדש, שהופץ ביממה האחרונה וגורם לסערה ברשת, חושף דיווחים חדשים בכל מה שקשור להתנהלות הממשל בסין כנגד וירוס הקורונה. בסרטון ניתן לראות ראיון עם מיילס גואו, מיליארדר סיני ומי שהפך להיות בשנים האחרונות פעיל חברתי מוביל כנגד המשטר הקומוניסטי בסין, שטוען כי הדיווחים הרשמיים של המפלגה הקומוניסטית אינם נכונים. לטענתו, סין בוחרת להסתיר מהעולם את מספר ההרוגים האמיתי מהווירוס

בסרטון הוא חושף כי הווירוס התגלה לראשונה על ידי ד"ר לי ב-17 בדצמבר, ולא ב-30 בדצמבר כמו שהממשל הסיני דיווח. במשך כל הזמן הזה ניסתה המפלגה הקומוניסטית להשתיק את האירוע בדבר גילוי הווירוס, שסווג על ידי ד"ר לי כמסוכן לציבור כבר ברגע שגילה אותו, כך לדבריו של גואו.

"המפלגה הקומוניסטית מנסה לשלוט בתקשורת המערבית ובכך למנוע מהאמת לצאת לאור. לטענת המפלגה הקומוניסטית, מספר ההרוגים מווירוס הקורונה עומד על 560 אנשים (נכון לזמן הראיון) ומספר הדיווחים על אנשים שנדבקו עומד על כ-60,0000 אנשים. בוו-האן קיימות 49 משרפות שאחראיות על שריפת הגופות במשך 24 שעות ביממה. במהלך כל יום, המשרפות שורפות 1200 גופות והן עובדות לפחות 17 ימים ברצף, כך שהמספר שדווח על ידי המפלגה הוא שגוי בהחלט, וזה רק בוו-האן". הוא ממשיך ומוסיף שלמרות שבניגוד לדיווחים הרשמיים שמגיעים מהממשל בסין, מספר האנשים שנדבקו בווירוס עומד על 1.5 מיליון. "זו הסיבה שהמפלגה הקומוניסטית שולטת ב86% מהתקשורת המקומית, הם מסרבים לחשוף את האמת בנוגע לווירוס", לדבריו של גואו.