בשיא המאבק אל מול ההתפרצות ההולכת ומתמשכת של נגיף הקורונה בסין, מתפרסמות תמונות של אנשי צוות הרפואה בבתי החולים בווהאן, בהן ניתן לראות את העובדים עם סימנים שנשארו ממסכות הפנים המגוננות. התמונות, שחושפות את התשישות והמאמץ של הרופאים והאחיות לאחר משמרות ארוכות, הפכו וויראליות ברשתות החברתיות וגרמו לאנשים רבים להתרגש.

הצוות הרפואי בעיר ווהאן, מוקד התפשטות הנגיף, פנה לרשתות החברתיות כדי לשתף תמונות של הסימנים והחבלות שנשארו על פניהם מציוד המגן והמסכות שעליהם ללבוש מסביב לשעון. התמונות מראות לא רק את פצעי הפנים שנשארו מלבישת ציוד המגן הדרוש, אלא גם את התשישות הפיזית והנפשית של אנשי הרפואה. 

בתקשורת הסינית דווח כי אנשי הרפואה הממוקמים בווהאן עובדים כיום ללא הפסקה. אנשי צוות רבים סיפרו שהם כל כך מותשים, עד כדי כך שהם נרדמים על הכיסאות במסדרונות בית החולים לפני שקמים להתחיל עוד משמרת מייגעת. בנוסף, אין להם זמן להשתמש בשירותים, קל וחומר לאכול ארוחה מתאימה. בינתיים עליהם גם ללבוש ציוד מגן שהוא כבד מאוד ומאובטח היטב כדי למנוע זיהום. החליפות ומסכות הפנים הותירו עובדי בית החולים רבים עם פצעים ושלפוחיות על פניהם, כמו גם על גופם.

התמונות התפשטו בכל רחבי המדינה, כמו גם ברשתות חברתיות בינלאומיות, ואנשים גילו הערכה רבה כלפי צוות בית החולים העובד בווהאן. "הם גיבורים!" הגיב אחד המשתמשים. "הם מלאכים, אלוהים יברך אותם, נשמות אצילות!", הוסיפה אישה אחרת. 

ככל שהתסכול לגבי הנגיף גדל, כך גם מורת רוחם של התושבים המקומיים מהממשלה בסין. "הקשבנו לכל מה שהממשלה אמרה לנו לעשות", אמר אחד מתושבי וו-האן לעיתון מקומי. "היינו כל כך צייתנים. הם אמרו להכניס חולים לבידוד, אז שלחנו אותם למחלקות בידוד. אבל הרשו לי לומר לכם מה באמת המחלקות הללו: הם מקומות שאנשים נשלחים אליהם כדי למות".