ג'ואן מקגוניגל בת ה-38 סגרה את עצמה בתוך חדר האמבטיה מחשש שבעלה לשעבר, ג'יימס מקפיליפס בן ה-35, יפרוץ לדירתה ויהרוג אותה. ההחלטה התמוהה של מקגוניגל הגיעה לאחר שקיבלה מבן זוגה לשעבר אינספור הודעות זועמות ומרתיעות בעקבות הגירושים של השניים, ביניהן איומים כמו "את תסבלי, אני מבטיח לך".

ג'ואן וג'יימס היו נשואים במשך 12 שנים לפני שהחליטו להיפרד. לטענתה, עם הזמן הוא נעשה מרוחק, מסתורי והיה מאבד את העשתונות לעתים קרובות בלי שום סיבה. לאחר שביקשה ממנו לעזוב את הבית, ג'יימס המשיך להטריד את ג'ואן והציף אותה בהודעות טקסט ובהודעות קוליות, בהן הוא נשמע מאיים עליה ומנסה לגרום לה לפחד. 

ג'ואן סיפרה שההודעות היו נשלחות החל משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה. "הוא איים לשסף את גרוני ולפוצץ את המכונית שלי, והיה זורק דברים על חלונות הבית. הרגשתי שהבית שלי הוא כלא, לא הייתי מדליקה אפילו את הטלוויזיה והאורות".

לדבריה, האיומים הקשים של ג'יימס הביאו אותה למצב שבו היא לא חשה בטוחה, והייתה חייבת לעשות מעשה. "הייתי מתעוררת כל בוקר באמבטיה, שם הרגשתי בטוחה יותר, כי אין חלונות. פחדתי שהוא ייכנס אליי הביתה ויהרוג אותי. הייתי שוכבת בחשכה מוחלטת. התפללתי שהוא יחשוב שאני לא נמצאת בבית ויעזוב אותי בשקט", סיפרה ג'ואן.

למרות שקיבל צו הרחקה, ג'יימס המשיך להטריד את ג'ואן בהודעות איומים ונצפה מסתובב ברחובות סביב ביתה. במשך שבעה חודשים היה מטריד אותה ומאיים לפגוע בה, עד שהמשטרה עצרה אותו והעמידה אותו לדין.

ג'ואן סיפרה שלמרות שחיו יחד הרבה שנים, "זה לא אומר כלום. הוא אדם מסוכן וצריכים לשים אותו מאחורי סוגר ובריח. אני לא רוצה לחשוב איך הוא היה מסוגל לפגוע במישהו אחר".