לתכנן חתונה זה עסק לא פשוט וכשהיום הגדול סוף סוף מגיע, יש ציפייה גדולה להנות ממנו ללא שום הטרדות. לרוע המזל, עבור כלה אחת היום הגדול הפך לכאוס כאשר איבדה את עשתונותיה ונזרקה על ידי האיש שזה עתה נישאה לו.

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, חיפשה הכלה דרכים להתנצל בפני בעלה הטרי ולגרום לו לקבל אותה בחזרה. הכלה טענה שגיסתה, שהיא אחותו של החתן, הפכה את היום המאושר בחייה לסיוט מתמשך. לטענתה, היא הייתה שיכורה במהלך כל האירוע, הקיאה על שולחן המתנות, ואף גנבה כמה מהן תוך כדי שהיא מנסה לנקות אותן. אם כל זה לא מספיק, היא הציעה נישואים לבן זוגה באמצע האירוע, שהחליט לדחות את ההצעה.

הכלה הזועמת, שהייתה המומה מהמתרחש, הודתה בפוסט שכתבה כי הרגישה שהיא חייבת לעשות משהו באותו רגע והחליטה להכות את גיסתה. אחיה של השיכורה, שהוא החתן, החליט באותו רגע להיפרד מאישתו, במקום לדבר עם אחותו שגרמה לכל הבלאגן לקרות.

הפוסט, שמפרט את השתלשלות האירועים ביום החתונה של הכלה האומללה, הפך לוויראלי וגרר המון תגובות של תמיכה בכלה. הרבה מהמגיבים היו מופתעים מהעובדה שהכלה מנסה לחזור לבעלה: "היא לא צריכה אותו בחזרה, אחרי מה שאחותו עשתה ואחרי שהתנהג אליה בצורה כזו", כתב אחד המשתמשים. "את צריכה לברוח מהמשפחה הזאת ולא לרצות לחזור אליו", הוסיפה משתמשת אחרת. משתמש אחר בחר להתייחס דווקא למקרה שבו האחות הציע לבן זוגה נישואים, וזה דחה אותה: "הדבר הגרוע יותר מלהציע נישואים בחתונה של מישהו אחר היא לקבל דחייה בחתונה של מישהו אחר".