סרט דוקומנטרי חדש ומצמרר שיצא בבריטניה חשף משולש אהבה קטלני ואובססיבי משנת 2016 בין שתי אחיות ובעלה של האחות הגדולה, שהסתיים ברצח אכזרי ובסיפור קורע לב. סבאח חאן בת ה-29 נתקפה ברגשות קנאה עזים אחרי שניהלה במשך שנים רומן אסור עם בעלה של אחותה הגדולה, סאיימה בת ה-34. סבאח, שרצתה את בעלה של אחותה רק לעצמה, פיתחה אובססיה קטלנית והחלה לחקור שיטות רצח כדי להוציא את אחותה מהתמונה.

לפני התקיפה, היא ניסתה למצוא שיטות אחרות כדי להרוג את אחותה, כולל קניית רעל, נחשים ארסיים וחקר מאגיה שחורה, אך כשזה נכשל, החליטה לקחה את העניינים לידיים ובסופו של דבר קנתה סכין בסופרמרקט, כשבראשה תכנית סדיסטית לרצוח את אחותה. 

לפי מה שעלה בחומרי החקירה, היא חיכתה בבית אחותה בשעות הלילה המאוחרות, בזמן שארבעת אחייניה ישנים בקומה למעלה, וחיכתה לפתוח במתקפה האכזרית. כשסאיימה נכנסה הביתה, תקפה האחות הקנאית עם הסכין בראשה ובפניה, דקרה אותה 68 פעמים וחתכה את גרונה, במה שתואר על ידי המשטרה כמרחץ דמים קשה.

רצח, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)
רצח, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)

אחרי שהשאירה את אחותה להתבוסס בדמה במסדרון הבית, חאן טוותה רשת של שקרים ושיחקה את התפקיד של האחות המתאבלת, כששכנים מבועתים מיהרו לביתם לאחר ששמעו את הצרחות, כך טענה התביעה.כשהמשטרה הגיעה למקום, הם מצאו סצנה של טבח במסדרון. "זה היה ממש מרחץ דמים. גופתה של האחות הושחתה", מסר ג'ון סידהו, עורך דינה של חאן.

למרות שקריה, חאן נעצרה לאחר שהשוטרים מצאו בגדים מוכתמים בדם וסכין בחדר השינה שלה. הבלש לשעבר, שחקר את המקרה, פיטר בלקסלי אמר: "היא הייתה מאוהבת בחאפז, בעלה של אחותה. היא רצתה שהוא יהיה לגמרי שלה והיא לא התכוונה לעצור עד שתשיג את זה". לבסוף חאן הודתה ברצח והובאה למשפט, שם נגזר עליה עונש מאסר של 22 שנים.