אחרי שחסכו במשך שנים, ביל ולילי מבריטניה לקחו את שלושת ילדיהם, בני 9, 11 ואת בתו של ביל בת ה-14 מנישואים קודמים, לחופשה משפחתית. הכל הלך כמתוכנן, עד שהגיע הרגע שבו הדייל בדק את הדרכונים של בני המשפחה. אז נחרד ביל לגלות כי הדרכון של בתו הבכורה עומד לפוג בעוד חודשיים, ולכן לא יכלה לעלות על הטיסה.

בפוסט ששיתף ביל באתר Reddit, טען שגרושתו אמרה שהדרכון היה בתוקף והוא לא הצליח לגרום לה לתת לו את הדרכון עד ליום הטיול, כך שהוא פשוט סמך שתאריך התפוגה שהיא נתנה לו היה נכון. למעשה, נשארו רק חודשיים עד למועד התפוגה של הדרכון ורוב חברות התעופה לא מאפשרות לטוס עם תוקף דרכון של פחות משישה חודשים, וזה מה שלמד ביל באותו יום.

ילדה בשדה תעופה, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)
ילדה בשדה תעופה, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)

"לאחר שהתלבטתי בזה הרבה, קיבלתי את ההחלטה להמשיך לטיול ולקרוא לאבא שלי שייקח את הבת שלי הביתה," הוא אמר. "במקור רציתי להישאר מאחור גם, אבל בשלב זה אשתי רצתה לבטל את הטיול כי היא לא יכלה לטפל לבד בשני ילדים. זה היה הרבה כסף שלא ניתן להחזיר, ולכן קיבלתי את ההחלטה ללכת".

בתו של ביל, שלבה נשבר מהבשורה, חזרה לבית אמה כשהיא דומעת וכעוסה. היא סירבה לדבר עם אביה ואישתו ואמרה כי הילדים בבית הספר מציקים לה בנוגע לסיפור החופשה.

בפוסט שפרסם ביל, שאל לדעתם של המשתמשים באתר וביקש לדעת האם עשה טעות בכך שהשאיר את בתו בשדה התעופה. כמו תמיד, הדעות של המשתמשים היו חלוקות ואלפים החליטו לשתף את ביל במחשבותיהם.

חלק מהתגובות היו נגד המעשה, כשאחד מהמשתמשים כתב: "היא בת 14. כל מה שהיא יודעת זה שאבא שלה ומשפחתו החדשה השאירו אותה מאחור בשדה התעופה". משתמש אחר הוסיף: "להפסיד אלפי דולרים ולהחמיץ חופשה גדולה היה שווה לי לחלוטין כדי לא להשאיר אף אחד מילדי מאחור".

מנגד, משתמשים רבים חשבו כי מה שבאמת צריך לכעוס עליו היא אשתו לשעבר של ביל, שסירבה להראות לו את הדרכון לפני הנסיעה וגם טעתה בתאריך התפוגה שלו. "אני מרגישה שהיא חיבלה בזה בכוונה..." אמרה משתמשת אחת, ואחרת הוסיפה: " אני חושדת שגרושתו תכננה את זה כדי לגרום לאבא להיראות רע".