החיים של רבים מאיתנו סובבים במשך רוב שעות היום סביב המכשירים הסלולריים שברשותנו, אך בעוד שלמהפכת הסמארטפונים יתרונות רבים, הכשלים בטכנולוגיה המתקדמת הזו עלולים להוביל למקרים טרגיים, עד כדי מוות, כמו במקרה של גבר צעיר ממרכז תאילנד.

סופאקהט סראבון בן ה-35 נמצא בביתו ללא רוח חיים, לאחר שלפי החשד התחשמל למוות בזמן שהשתמש באזניות והטעין את הטלפון הנייד שלו במקביל. גופתו של הצעיר התגלתה על ידי שכנתו הקרובה, כאשר הוא שרוע במיטתו כשבאזניו אוזניות המחוברות לסמארטפון, שהיה מחובר לחשמל באמצעות מטען.

התחשמל למוות כשהטעין את הסמארטפון (צילום: צילום מסך)
התחשמל למוות כשהטעין את הסמארטפון (צילום: צילום מסך)

שכניו וחבריו של סראבון התחילו לדאוג לחברם לאחר שלא ענה לשיחות ולהודעות במשך מספר ימים. ''לא שמענו ממנו יותר משלושה ימים, וזה היה יוצא דופן. חברתו לשעבר שלחה אותי לראות מה איתו, אז הלכתי לבית שלו ולא מצאתי אף אחד. שכן ואני החלטנו לפרוץ לבית, ואז מצאנו אותו מת'', סיפרה השכנה שגילתה את התגלית העגומה.

לאחר שמצאו את גופתו של מר סארבון, יצרו השכנים קשר עם שירותי החירום שהגיעו ובדקו את זירת האירוע. עובדי ההצלה חושדים שמר סראבון התחשמל למוות תוך כדי האזנה לאוזניות ושימוש בסמארטפון, שהיה מחובר למטען. בהמשך, שלחו את גופתו לבית החולים לבדיקה שלאחר המוות לפני שהם אישרו את סיבת מותו.

סמארטפון, אוזניות (צילום: ingimages.com)
סמארטפון, אוזניות (צילום: ingimages.com)

מפקד המשטרה המקומית אישר כי הקורבן נמצא ללא רוח חיים ואמר שהם מאמינים כי מדובר בתאונה שנגרמה על ידי הטלפון הנייד. "אנשים צריכים להיזהר כשהם משתמשים באוזניות ומטעינים את הטלפון שלהם במקביל".

מותו של מר סראבון הגיע לאחר מקרי מוות דומים במדינה, כשרק בנובמבר בשנה שעברה נמצאה גופתו של גבר בן 40 עם סימני כוויה בזרועו ובצווארו. על פי החשד, הוא התחשמל מהטלפון שלו, שגם הוא היה מחובר למטען.