אומרים שבאהבה מותר הכל. אז אומרים. זוג אוהבים, שככל הנראה לא הצליח להיפרד לכמה שעות טיסה, נצפה דביק מתמיד כשהחליטו להתנות אהבים בזמן הטיסה ולעיני כל הנוסעים. בני הזוג, שלקחו רחוק מדי את המושג "אהבה באוויר", זכו לביקורות רבות ברשתות החברתיות לאחר שפורסמה תמונה של השניים בזמן מעשה בחשבון אינסטגרם שנקרא Passenger Shaming והפכה לויראלית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Passenger Shaming (@passengershaming) on

בתמונה שפורסמה ברשת ניתן לראות את האישה בחולצה כחולה כשהיא יושבת על הגבר בזמן שהוא בכיסאו, ורוכנת לכיוונו במה שנראה כמו מעשה רומנטי, וזאת למרות שהם מוקפים בנוסעים אחרים במהלך טיסה עמוסה. בתמונה ניתן לראות אפילו גבר נוסף שיושב במושב שצמוד אליהם, ואם לשפוט לפי מעט שפת הגוף שאנחנו יכולים לראות, הוא לא היה מרוצה מבחירת המושב שלו.

הפוסט, שעלה בעמוד אינסטגרם שמטרתו להעלות תמונות מוזרות של נוסעים בזמן טיסות,  צבר כבר עשרות אלפי לייקים ותגובות של גולשים שהיו בהלם מהמעשה של השניים. גולש אחד הגיב: "בכל פעם שאני מטייל, אני אוהב פחות ופחות את המין האנושי" ואחר הוסיף: "מה אפשר לעשות אם יושבים ליד סיטואציה כזאת? נלחמים, עפים משם או פשוט קופאים?". גולשת נוספת התעניינה דווקא בשאלה כיצד הצליח הזוג למצוא מושבים המאפשרים כל כך הרבה מקום לפעילויות, ושאלה: "אני רוצה לדעת איזו חברת תעופה זו שיש בה הרבה מקום לרגליים".

גולש נוסף סירב להאמין למה שרואות עיניו (גם אנחנו), והציע שאי אפשר לדעת מה ההקשר האמיתי של הצילום. "אני חושב שהוא סירב לקום כדי לתת לה לעבור למושב שלה, וכשהיא ניסתה לעבור מעליו, המטוס היטלטל והיא נפלה על ברכיו". ובכן, לפחות הם לא השעינו את מושב הכיסא.