סרטון דרמטי שמסתובב ברשת מתאר בצורה הטובה ביותר את המשפט "ההופעה חייבת להימשך", כאשר זמרת שנפלה מהבמה מגובה של 3 מטרים לתוך בור התזמורת, המשיכה לשיר למרות ששברה את רגלה ותוך כדי שהיא סובלת מכאבים קשים.

הזמרת, אנסטסיה וישנבסקה בת ה-30, הופיעה בקונצרט של יום האישה הבינלאומי בעיר קרסנויארסק בדרום רוסיה ביום שישי כאשר האירוע התרחש. וישנבסקה עלתה לבמה והתחילה לצעוד, תוך כדי שהיא מתחילה לשיר, כששניות ספורות לאחר מכן היא נופלת מגובה רב ישירות אל התזמורת. הזמרת הצעירה לא אמרה נואש והחליטה להמשיך לשיר למרות שנפצעה ברגלה. היא הצליחה להמשיך להופיע לעיני הקהל ההמום, אך לא הצליחה לחזור לעמוד על רגליה כשניסתה באמצע השיר.

מיד כשנפלה, אחד המוזיקאים בתזמורת עזר לה לעלות לכיסא, ובור התזמורת הוגבה לגובה הבמה כדי שהקהל יוכל לראות אותה בזמן שהיא סיימה את השיר, שנקרא "100 שעות אושר", למרבה האירוניה. "לא שמתי לב לקצה הבמה ונפלתי לבור התזמורת על הנגנים שהתכוננו להופעה הבאה", אמרה.

וישנבסקה נלקחה לבית חולים, שם התגלה כי היא סבלה משבר בכף הרגל, כמו גם חבלות משמעותיות. הזמרת מתאוששת כעת מניתוח, אולם נאלצה להתגונן מפני הטענות שהנפילה הוכיחה שלמעשה היא לא שרה ב"לייב", ושמדובר בפלייבק.

"שרתי את השיר תוך כדי שאני שוכבת על הבטן", אמרה. "אנשים מרגיזים כי הם דנים רק בעובדה שהמשכתי לשיר למרות הטראומה - ומאשימים אותי שלא שרתי בשידור חי. עובדה שבסרטון אני לא נשמעת צלול כמו שהייתי רוצה. מגיש הקונצרטים רומן בוגדנוב הוסיף: "אני בטוח שמעט מאוד אמנים בעולם יוכלו לסיים לשיר במצב כה קיצוני לאחר שנפלו לבור תזמורת, שברו רגל ונפגעו".