שוטרים מהעיירה הספרדית מולינה דה סגורה הופתעו כאשר קיבלו מספר שיחות בהן דיווחו כי אריה אותר משוטט בחופשיות באזור הסמוך לעיירה. השוטרים, שנענו לקריאה בזריזות לאחר הדיווחים ההיסטריים של המקומיים המבוהלים, יצאו לחפש אחר החתול הגדול באזור שבו דווח כי הוא מסתובב חופשי.

כשמצאו השוטרים את החיה המדוברת, חיכתה להם הפתעה. לעיניהם התגלה למעשה כי מדובר בכלב מאוד גדול בעל פרווה חומה ותספורת שהייתה נראית כמו רעמת אריה. בפוסט שפרסמה תחנת המשטרה של העיירה הספרדית ברשתות החברתיות דווח כי היו מספר רב של צפיות של החיה, שנראתה בדיוק כמו אריה.

הכלב התמים הצליח לתעתע גם בעיני השוטרים, שלא הבינו מה הם בדיוק רואים עד שבדקו את השבב שלו. אז הם גילו שמדובר בחיית מחמד. מאוחר יותר, הצליחו השוטרים להחזיר את הכלב הגדול לבעליו.

לאחר פרסום תמונה של הכלב ברשתות החברתיות, קל להבין את הבלבול. נדמה כי בעליו של הכלב רצה לדמות לו מראה של אריה מהסיבה שמעבר לכך שחלקו האחורי גולח כדי להשאיר את מה שמזכיר רעמה סביב ראשו, גם זנבו גולח לגמרי מלבד הקצה, ממש כמו זנב אריה.

כצפוי, הפוסט אלפי לייקים ושיתופים וגולשים רבים צחקו מהקריאה המשטרתית הייחודית. אבל מסתבר שלא כולם לקחו זאת בהומור, כשאחד הגולשים הגיב: "זה נראה כאילו הבעלים של הכלב, מזגע הלאונברגר, גזר את שיערו כך כדי להטעות אנשים ולעצבן את החיה המסכנה".

כוחות המשטרה אמרו לאתר HuffPost שסיקר את האירוע כי למרות שהשוטרים הצליחו למצוא את בעליו של הכלב, לא היה ברור מדוע הוא קיבל את התספורת הזו. "אנו חוקרים ומחכים לתוצאות", אמר דובר התחנה המקומית. "איננו יודעים מה המניע של הבעלים לגלח את כלבו כך. נכון לעכשיו, אין שום מניע מוצדק. עלינו לאשר שהחיסונים והמסמכים נכונים, אך למרבה המזל, הכלב בסדר".