בימים שבהם נגיף הקורונה מאיים להמשיך להתפשט, שמירה על היגיינה וניקיון הם אחד הדברים החשובים ביותר, מגדול ועד קטן. מטבע הדברים, ילדים רבים נוטים שלא לשים לב לבקשות ולדרישות הניקיון, בעיקר בבתי הספר. כעת, מורה בארה"ב מצאה שיטה פשוטה בכדי לגרום לילדים לשטוף ידיים במהלך התפרצות נגיף הקורונה.

גן ילדים, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)
גן ילדים, אילוסטרציה (צילום: ingimages.com)

שונה וודס, מורה בבית ספר במיזורי שבארה"ב, החליטה להחתים את ידיהם של התלמידים עם חותמת בתחילת כל יום, והציעה פרסים למי שיצליח לשטוף את ידיו עד להסרת החותמת. המורה בת ה-29 שיתפה את הטריק המבריק בפייסבוק, וכצפוי, הפוסט הפך לוויראלי ונתן השראה להורים רבים. "אנו עושים כמיטב יכולתנו בכיתה כדי להרחיק את החיידקים. התלמידים קיבלו חותמות על הבוקר. אם עד סוף היום הצבע ירד מכפות ידיהם בזכות שטיפת ידיים נכונה, הם יקבלו פרס", כתבה המורה בפוסט.

המורה סיפרה שבמטרה לזכות בפרסים, הילדים מקרצפים את ידיהם כמה פעמים במהלך היום, בצורה כזאת שהופכת את השמירה על הבריאות וההיגיינה למשחק ושעשוע. "זה ברור לכולם שילדים רבים מתרוצצים ממקום למקום, נוגעים ומתקשרים זה עם זה כל היום. הם חולקים הרבה דברים, כולל חיידקים. מתן תזכורת חזותית ותמריץ חיזק את משטר ההיגיינה של הילדים, ואפילו הצטרפתי לכיף ושמתי חותמת על היד להיות המודל החיובי שלהם", סיפרה וודס כשהתארחה בתכנית "בוקר טוב אמריקה".