נגיף הקורונה הגיע גם להודו, אך במקום להקשיב להנחיות ארגוני הבריאות, התושבים מצאו דרך מוזרה כדי להתמודד איתו. מאות הודים מהדת ההינדית, המשתייכים לקבוצה בשם "כל האיחוד ההינדי בהודו", ערכו מסיבת שתיית שתן פרה כדי לעזור להילחם בנגיף הקורונה.

על פי האמונה ההינדית, הפרה היא חיה קדושה ובגופה ישנם 330 מיליון אלים ואלות. המאמינים ההינדואים נמנעים לרוב מלשחוט אותה ולאכול מבשרה, מתוך האמונה כי מקדושת הפרה נובעת קדושת החיים וכל בעלי החיים. כעת, החליטו מאמינים רבים לשתות את שתן הפרה באמונה שהשתן יכול לשמש כתרופה, לרפא סרטן ואפילו למנוע הידבקות של נגיף הקורונה.

הודו (צילום: Getty images)
הודו (צילום: Getty images)

הודו (צילום: Getty images)
הודו (צילום: Getty images)

כ-200 חברים בקבוצה ההינדית אירחו היום מסיבה בדלהי, שם שתו את השתן כדי להילחם בקורונה ובתקווה להגן על עצמם מפני הנגיף הקטלני, והתכנסויות נוספות מתוכננות במקומות אחרים בהודו. אחד המשתתפים אמר כי המאמינים מתרחצים גם בגללי פרות ונמנעים מהרפואה המערבית או לדבריו: "רפואה אנגלית". עם זאת, מומחים טענו שוב ושוב כי שתן פרה אינו מרפא מחלות ואין שום הוכחה לכך שניתן למנוע את נגיף הקורונה באמצעות שתייה שלו.

הודו הכריזה היום על נגיף הקורונה כאסון, מה שאומר שהמדינה יכולה להוציא יותר כסף בכדי להילחם במגפה. ממשרד הבריאות המקומי דווח כי למעלה מ-4,000 אנשים שהיו במגע עם מקרים מאושרים של הנגיף נמצאים תחת מעקב. מבנים ציבוריים, בתי קולנוע וברים הושבתו במספר ערים, ואירועי הספורט הגדולים נדחו, כולל פתיחת ליגת העל ההודית. עד כה היו 84 מקרים של קורונה במדינה, עם שני אנשים מתים.

הודו (צילום: Getty images)
הודו (צילום: Getty images)