איחוד ברקע הקורונה: המגיפה הבינלאומית מעוררת בהלה ברחבי העולם, ומספקת חדשות מצערות מידי יום. עם זאת, בהונג קונג הודיעו הבוקר (רביעי) על ידיעות משמחות יותר.שתי פנדות מתבגרות המתגוררות באחד מגני החיות במדינה, הזדווגו לראשונה לאחר 10 שנים בהן סירבו לעשות זאת. הסיבה, לטענת גורמים בפארק, היא המצב החדש שיוצר סגר הקורונה, המעניק לבעלי החיים מעט יותר פרטיות.  

זוג הפנדות המאושר, המכונות יינג יינג ולה לה, שוכנו בפארק כבר בשנת 2007, אך חרף מאמצי שומרי גן החיות, הווטרינים, הזואולוגים ויתר הגורמים המקצועיים, הם סירבו להתקרב זה לזה, בייחוד נוכח המבקרים שצפו ועקבו אחר כל תנועה שלהם. 

לאחר שכשלו כל מאמצי הצוות המקצועי, הפרו מדענים סינים את נקבת הפנדה, לה לה,  באופן מלאכותי, אך גם ניסיונות אלו לא צלחו. עם זאת, במשך החודשיים בהם שהו לבדם בפארק, שנותר כאמור סגור בשל הסגר במדינה, החלו הדובים להתקרב ולהפגין חיבה זה לזה. 

"אנו נרגשים מאד שהאיחוד הטבעי ביניהם צלח, וכי יש סיכוי גבוה יותר להריון. לאור הסימנים ההורמונליים החיוביים שמפגינה נקבת הפנדה, אנו מקווים ומצפים לשמוע חדשות נפלאות בקרוב", אמר מייקל בוס, זואולוג ראשי בפארק, במהלך מסיבת עיתונאים.