המהפנט דוולין ווידל עוזר לאנשים במסגרת המקצוע בו בחר להשיג את מטרותיהם, אבל הוא לא הסתפק בהפנוט שגרתי והחליט לאחר שחברתו נפרדה ממנו להתרחב ולהוציא ספרי שמע ארוטיים, באמצעותם הוא גורם לנשים להגיע לאורגזמות, באמצעות קולו בלבד.

ויידל בן ה-49 אמר ל"דיילי מירור" כי "אם לפני 10 שנים היית אומר לי שאגרום ל-5,000 נשים אורגזמות, וכל זה ביום אחד - הייתי צוחק", והוסיף: "אבל זה מה שאני עושה, מהסטודיו שבתחתית הגינה שלי. אנשים משלמים לי, אבל אני לעולם לא מניח יד על אף אחד, הם רק מקשיבים לקולי".

"הוכשרתי לטפל בשיטת ה-NLP בשנת 1988, אני עובד כמהפנט כבר 20 שנים. בחמש השנים האחרונות התמקדתי בהכנת קלטות ארוטיות, וזו העבודה הכי טובה בעולם!", אמר ויידל.

"למרבה האירוניה, התחלתי להוציא את ספרי השמע לאחר שחברתי עזבה אותי", שיתף ויידל. כשהיינו ביחד נהנינו לקרוא ספרים ארוטיים כחלק מחיי המין הבריאים. היא אהבה שאקריא לה, אבל בתור דיסלקט זה בא לי באופן טבעי יותר לספר את הסיפורים שלי".

ווידל חשף פרטים אינטימיים על הקשר המיני בין השניים, ואמר כי "זה הגיע לשלב בו המין שלט בכל מערכת היחסים. היא פינתה את שולחן המטבח פעם אחת, ובזמן שהאזינה להודעה קולית שהשארתי לה - הגיעה לסיפוק מיני מלא".

"אני יודע שזה נשמע מצחיק, או שאולי אתה חושב ש'יש לה מזל'", המשיך המהפנט, "אבל היא אמרה שזו בעיה מכיוון שכבר לא הייתה לה שליטה בגוף שלה. היא אמרה שאוכל לקרוא את דוח מזג האוויר וזה יגרום לה לגמור".

"לאחר הפרידה שלנו חשבתי איך לנצל את היכולת הזו שלי ולמקסם אותה", אמר ווידל. מה שנקרא, עשה מהלימון לימונדה.