"חושש לבריאותה הנפשית": העיתונאי המוכר גיא פלג שיתף היום (רביעי) את מאזיניו בתכניתו ב-103FM ברגע מכונן ומבהיל שחוותה אשתו, שסובלת מפוביה חריפה ממקקים. כדי לסייע לרעייתו בעת מצוקה, ביקש פלג מהמפיקים לבוא לקראתו ולמצוא לו מחליף שישדר במקומו, כדי שיוכל לשוב הביתה ולהציל את המצב. "עם כל הכבוד, משפחה לפני הכל. המאזינים וודאי מכירים את הסיטואציה", הסביר. 

"אשתי מדווחת לי שיש ג'וק בבית והיא חסרת אונים, תראו אם כספית יכול להחליף אותי. אין דבר שמפחיד את אשתי יותר ממקק. אני חושש לבריאותה הנפשית. אם לא תקטול אותו היא עלולה לחוות סיוטים כאילו הוא מופיע בשנתה ואני חייב להגיש לה עזרה", פתח פלג. 

בהמשך הדגיש את חומרת המצב כשאמר: "אשתי קארין במצוקה. היא בטח חסרת אונים ובעלה בעבודה והטלפון מנותק". עוד הוסיף לבקש מצוות התכנית: "תעשו לי טובה, תשאלו אותה ותנסו להעלות אותה לשידור. עם כל הכבוד, משפחה זה לפני הכל. אפשר להגיד לעבודה 'יש לי אירוע משפחתי קשה'. אשתי ראתה מקק בבית. המאזינים יסלחו, הם וודאי מכירים את הסיטואציה". 

לבסוף הסתיימה הסאגה הדרמטית בשלום כאשר קיבל השדרן הודעת הרגעה מאשתו. "אישתי שלחה לי הודעה: ריססתי לו את החיים. רבותי, חוסל המקק. נוטרל. שלא יגיבו לנו מאיגוד מגדלי המקקים ויגיד שהשתמשנו בביטוי לא נקי", התבדח פלג. 
 
חששותיו התאמתו כאשר מאזין אוהב חיות תקף אותו בתגובה למקרה בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "תתבייש, לאן נעלמה החמלה, צער בעלי חיים".