חוזרת לשגרה: לאחר חודשיים וחצי בהם שהתה בסגר בארמון בקינגהאם לצד בעלה, הנסיך פיליפ, המלכה אליזבת נצפתה היום (שני) כשהיא מחוץ מכתלי בית המלוכה, כשהיא רכובה על סוס פוני בפארק בשטח של טירת ווינזדור. 

המלכה בת ה-94, ניצלה את ההקלות בסגר בבריטניה ואת מזג האוויר הנעים כדי לצאת לרכיבה על אחד מהסוסים שברשותה. התמונות פורסמו בחשבונות הרשת החברתית של הארמון, שם נחשף כי סוס הפוני מכונה פרן וכי הוא בן 14. 

כאמור, זו הופעתה הראשונה של המלכה בפומבי, לאחר שסיימה את תקופת הסגר השנייה שלה. בפעם הראשונה, היא הפרה את הסגר לאחר מספר ימים בלבד, כשהגיעה לאירוע מלכותי מחייב. 

המלכה ברכיבה בארמון ווינזדור  (צילום: Steve Parsons - WPA Pool/Getty Images)
המלכה ברכיבה בארמון ווינזדור (צילום: Steve Parsons - WPA Pool/Getty Images)

עובדה ידועה היא כי אליזבת מטפחת את תחביב הרכיבה על סוסים מימי ילדותה. לצד רכיבה, היא גם עוסקת בטיפול בסוסים ובצפייה אדוקה במרוצי סוסים.  

כזכור, בתחילת החודש דווח בעיתון ה"סנדיי טיימס" כי המלכה ובעלה צפויים להיעדר מהחיים הציבוריים למשך החודשיים הקרובים בשל איום הקורונה. מדובר בפרק הזמן הארוך ביותר בו המלכה נעדרת מהחיים הציבוריים, במשך 68 שנות המלוכה שלה. המלכה לא צפויה לחזור ללונדון ותישאר בטירת וינדזור עם הנסיך פילים, וספק אם תיסע לסקוטלנד בקיץ. ביקורה המתוכנן בדרום אפריקה באוקטובר הקרוב נמצא אף הוא בספק. עוד נמסר בדיווח כי "ארמון בקינגהאם ייסגר בקיץ הקרוב לקהל הרחב, זאת בפעם הראשונה מזה 27 שנים.