מנפלאות מגפת הקורונה. במהלך הסגר, לא מעט תלמידים שנשארו בבתיהם נעזרו במחשב במסגרת הלימודים מקוונים. בני זוג, הורים לשלושה ילדים, החליטו כבר בתחילת משבר הקורונה שהאב יתמוך בבן הבוגר והאישה תסייע לשתי הבנות הצעירות יותר.

שני ההורים עצמאים והמשבר מצא גם אותם לא מוכנים. עם זאת, הם התמסרו כמו הורים רבים לעזור לילדיהם. בפניה לעורכת הדין שרין סולן אמר הבעל: "במשבר הקורונה יצא לנו להכיר טוב יותר את ילדינו. להקשיב, לשמוע להיות איתם וזה היה מושלם". האישה לעומת זה טוענת כי שום דבר לא היה מושלם. "במהלך הלימודים המקוונים, בעלי פשוט יצר קשר מעבר לקשר הכרוך בלימודי בננו, עם המורה המחנכת".

עו"ד סולן טוענת כי הבעל לא יצר כלל קשר רומנטי עם המורה. "בגלל עיסוקו בתחום תוכנות ומחשבים יכל הבעל וגם רצה, לסייע למחנכת של בנו בהעברת הלימודים המקוונים כסדרם".

עו''ד סולן (צילום: באדיבות המצולם)
עו''ד סולן (צילום: באדיבות המצולם)

בפניה לבית המשפט למשפחה, טוענת האישה כי בעלה ישב במשך שעות ארוכות מול המחשב ותמיד הסביר את זה בקשיים שיש לבן בלימודים המקוונים. עוד הוסיפה: "רק בשלב מאוחר יותר, התברר לי כי הוא מנהל שיחות צ'אט אל תוך הלילה עם המורה המחנכת. עוד בשלבים המוקדמים ידעתי מכך אבל אמרתי שכאשר יגמר המשבר הכל יעבור".

מיד אחרי תום המשבר, כשהילדים חזרו לבית הספר, התברר לאישה, כך לטענתה, שבעלה נפגש עם המורה המחנכת לשיחה בבית קפה ומשם המשיכו יחד לבילוי אינטימי.

הבעל טען כי הניסיון של אשתו לפרק את הנישואים הוא לא חדש. הקורונה הפכה לטריגר ועליו היא מנסה לרכב. "לא היה קשר רומנטי עם המחנכת של הבן ולא דבר שדומה לזה", הדגיש בבקשה לדחות את התביעה לפירוק שיתוף. עו"ד סולן תטען כי הניסיון של האישה להטיל דופי בהתנהגות הבעל בזמן הקורונה, הוא ניסיון שלא יצלח.