גיבורת השעה: ג'סיקה לייטון, שחקנית בריטית צעירה, הגיעה לבילוי בחוף נודיסטים בחוף בעיירה פורטקורנו בקונרוול שבבריטניה, כאשר נקלעה לדרמה לא מתוכננת. לייטון בת ה-28, סיפרה כי הגיעה לים כדי לנצל את מזג האוויר השמשי והנעים ואת ההקלה בהנחיות הסגר, כשלקראת שעות הצהריים, החלה הגאות והיא החליטה להיכנס למים לטבילה אחרונה לפני שתשוב לביתה. 

"הייתי ללא החלק העליון של הבגד ים ושחיתי במים, כשראיתי שתי נערות שמתקשות לשחות על יד הסלעים. אמא שלהן הגיעה כדי לסייע להן, אבל החלה להיאבק גם היא", שחזרה והוסיפה, "שחיתי לעברן, וחשבתי לעצמי, לעזאזל, אני לא מספיק חזקה כדי להצליח לשחות בזרמים האלו. נאבקתי בעצמי וראיתי ממרחק שהן נכנסות לפאניקה ומתחילות לטבוע ולהיאבק", שחזרה הצעירה. 

"התכוונתי להגיד להן לצוף, שזה הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות במצב כזה, אבל הן כל כך פחדו שהן לא היו מצליחות לעשות את זה. אני לא יודעת מאיפה היו לי הכוחות לשחות, אבל הגעתי אליהן. כולן אחזו ידיים, אז משכתי ביד של אחת מהן ושחיתי איתן כל הדרך חזרה לחוף", ציינה.

רוחצים נוספים ששהו במקום והסתכלו מהצד על הסיטואציה המלחיצה, אמרו כי היה מדובר במחזה יוצא דופן. "למזלי, לבשתי את החלק התחתון של הביקיני שלי שנייה לפני שזה קרה. זה קלאסי, כמובן שהייתי חצי ערומה בזמן שנאלצתי להציל מישהו וכל החוף הסתכל עלי", התבדחה השחקנית בראיונות שהעניקה לכלי התקשורת המקומיים. 

בחוף האמור אין שירותי הצלה, והוא ידוע בזרמים החזקים שלו. ג'סיקה טענה כי "הייתי ברת מזל, אני לא יכולה לתפוס את הסיטואציה ולא מבינה מנין היו לי הכוחות". הסיפור ההרואי תפס תאוצה ברשתות החברתיות, ואחת מחברות הניצולות כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "לא כל הגיבורים לובשים גלימות - חלקם לא לובשים כלום". מגיבה אחרת אמרה כי מדובר ב"גיבורה מקומית, הצילה משפחה שלמה ממוות בטוח, וכל זה עם חזה חשוף!".