מעגל הבגידות: לאחר עשור נישואים, גילתה אישה כי בעלה, העובד כאיש מכירות, פצח במערכת יחסים עם קולגה לעבודה. משאומת עם העובדות, הודה הבעל כי נגרר לרומן עם אחת העובדות, על אף היותם נשואים.

אשתו של הבוגד החליטה לשים סוף לחיי הנישואים ותבעה ממנו גט. בתביעת הגירושים, טען הבעל באמצעות עורכת דינו שרין סולן, כי תביעת הגירושין של אשתו בטענה כי בגד בה - אינה נקייה ומוסרית. בנוסף, הוא ביקש לנסות לפשר ביניהם כדי להגיע לשלום בית, אולם בשלב מסוים, ציין הבעל כי אשתו הטיחה בפניו כי ניהלה רומן בעצמה. 

לדבריו, הטיחה בו אשתו במהלך ויכוח ביניהם: "אל תהיה יהיר ואל תתנהג כמו ולנטינו שכובש את כל נשות העיר. גם אני מבוקשת ויש לי הצלחות עם גברים, ואפילו בגדתי בך לפחות פעם אחת". 

לדברי עו"ד סולן, במהלך הדיון טענה האישה כי כאשר אמרה את הדברים הללו שיקרה כדי לגרום לבעלה לכאב ולקנאה. הבעל מצידו אישש את דבריו וצירף לדיון הקלטה של אשתו, אומרת את הדברים בקולה.

הדיינים טענו בהחלטה מיוחדת כי אסור לאישה לשקר לבעלב בנוגע לבגידה, וכי בכך התנהלה באופן החמור לא פחות מבגידה בפועל,  ועל כן תקבל רק עשירית מגובה הכתובה בעת הגירושין. הבעל, גם אחרי הפסיקה של בית הדין הרבני, ממשיך להתעקש על רצונו לשלום בית וטען הוא מוכן שאשתו תחזור הביתה, על אף חילופי הדברים הקשים. עו"ד סולן הדגישה כי "הבעל אומנם מעד, אבל בסופו של יום הוא רוצה לחיות עם אשתו ולגדל את הילדים".