היה זה עוד יום שמשי ורגיל בקצה העולם. שני קוסמים בברדסים שחורים וארוכים, ובעלי מגבעות שחורות ומחודדות, שתו קפה באחת מן הערים הגדולות ביותר בניו זילנד. זה לא היה ליל כל הקדושים והם לא היו בדרכם לתחרות תחפושות. אם עד עכשיו הסיפור הזה נשמע מוזר, אז האמת היא שבקרב עוברי האורח המקומיים ברחוב הם אפילו לא עוררו תמיהה - לכולם זה היה נראה טבעי במיוחד. 

הפגישה בין "הקוסם" וארי פרימן הייתה בעצם ראיון עבודה. "הקוסם", בן 87, הוא אחת הדמויות הציבוריות החשובות בעיר כרייסטצ'רץ' שבניו זילנד וכבר למעלה מ-20 שנה מחזיק במשרת הקוסם של העיר. שמו האמיתי הוא איאן ברקנברי, אולם בשל תפקידו הרם, שינה לפני מספר שנים את שמו ל"הקוסם". 

הסיפור של הקוסם מכרייסטצ'רץ' בהחלט נשמע לנו תמוה, אבל ממש לא לעירייה המקומית, המשלמת לו משכורת של 16,000 דולר ניו זילנדי, שהם מעט יותר מ-10,000 דולר אמריקאי. למעשה, מאז שנת 1998 משתכר כך "הקוסם" - סכום נאה לכל הדעות, במיוחד בימים אלו, ובמיוחד עבור עבודת קוסמות.

מהי עבודת קוסמות בעצם? "הקוסם" שם לו למטרה להפיץ אושר ושמחה בכרייסטצ'רץ' בפרט ובניו זילנד בכלל. לפני כמה שנים הוא אף הצהיר כי הוא יוצא ב"מהפכה של כיף" ומעוניין לשמח כמה שיותר אנשים. ברקנברי, אשר בעברו שירת כקצין בחיל האוויר הבריטי ולימד ספרות אנגלית באוניברסיטת טהרן, הפך כבר לפני מספר שנים לאטרקציה ידועה ומוכרת של אתר האינטרנט המפורסם "Trip Advisor", ומושך אליו תיירים ומטיילים המגיעים במיוחד על מנת לצפות במופעי הקוסמות שלו. 

בתקופה האחרונה חש "הקוסם" כי הגיעה העת להעביר את השרביט (באופן מילולי) ולמנות יורש. לאחר סדרה של בחינות וראיונות למועמדים רבים, נבחר ארי פרימן לתפקיד הקוסם החדש של כרייסטצ'רץ'. הוא בן 39, מלמד נגינה בגיטרה ומככב בהרכב פאנק פסיכדלי מקומי. פרימן ביקש להנמיך ציפיות לקראת כניסתו הקרבה לתפקיד ואמר כי בשלב זה הוא אינו מבטיח דבר. הוא עובד כקוסם בשש השנים האחרונות, אולם הודיע כי הוא מתכנן להמשיך בתפקיד זה למשך כל ימי חייו.