ניק קופסון, בן 47 מקליפורניה בארה"ב, איבד את שתי רגליו ונפגע בראשו בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בספטמבר 2018. לאחר מכן סבל מאלח דם, כשל איברים מרובים, זיהום בדמו, קרישי דם ובעיית כליות. באוקטובר 2019 הוא עזב לבסוף את ביה"ח ועבר למוסד שיקומי.

במהלך הזמן בו שהה ניק בשיקום, התפרץ נגיף הקורונה, והמוסד בו שהה נכנס לבידוד. אשתו בחרה לשהות עימו בבידוד, אולם בסוף חודש מארס נדבקו השניים בנגיף הקורונה, תוך גילוי תסמינים מרובים. השניים בחרו להסתגר יחד ובחודש מאי השתחרר ניק. שבוע בלבד לאחר שחרורו, נדרש ניק לחזור לביה"ח, בשל אלח דם שהופיע בשנית, זכר לתאונה הקשה שעבר.

לאחרונה החלימו שני בני הזוג והשתחררו מבית החולים. בתוך כך אמר ניק כי הוא "עוד רחוק מהחלמה מלאה ועדיין שוכב במיטה במצב מאוזן, אולם חזרה הביתה היא בהחלט צעד גדול עבורו". 

עוד אמר ניק כי "כעת משפחתי יכולה לבלות עמי, בדרך לשוב לשגרת חיים תקינה". עם זאת אמר, כי בשל הגבלות הקורונה משפחתו המורחבת מנועה מלפגוש אותו, גם אחרי כל כך הרבה זמן בו לא פגש אותם. 

"היו ימים בהם חששתי כי הרגע הזה לא יגיע לעולם, אולם התמיכה שקיבלתי מקרוביי עזרה לי יותר מכל", סיפר. ניק ביקש להודות לכל האנשים שסייעו לו להתגבר על התקופה הקשה,  ביניהם הכבאים והשוטרים שחילצו אותו מתאונת הדרכים הקשה, הצוות הרפואי שטיפל בו וכמובן משפחתו. כעת שוקלים ניק ואשתו לצאת למסע גיוס כספים עבור חברת החילוץ שטיפלה בו.