בני זוג תושבי מרכז הארץ ניהלו אורח חיים שיגרתי, לכאורה. הבעל קצין בכיר מאוד ביחידה מובחרת, האישה מורה לחינוך גופני ויחד הם גידלו שלושה ילדים. הבכור שבהם עומד בפני גיוס.

אולם, חיי המשפחה המאושרים לא נמשכו זמן רב. המפנה בחיי הזוג התרחש כשעל פי טענת האישה, בעלה הכיר קצינה הצעירה ממנו ב-16 שנים וניהל עמה רומן ארוך. לפי ההערכות שלה זה נמשך כשנתיים מבלי שאיש ידע, לא בצבא ולא במשפחתו. סיפור הכיסוי להיעדרויות היה, כמובן, תורניות. 

"לא יכול להיות שקצין בדרגה כל כך בכירה נעדר לילות על גבי לילות מהבית מבלי שיהיה לכך הסבר... גם כשהוא הוצב ביחידה עורפית והיה בלימודים, הוא לא ממש טרח להגיע כל ערב הביתה, אלא רק בסופי שבוע", טענה האישה.

הדרמה התרחשה כשהמאהבת חגגה יום הולדת. לטענת האישה המאהבת הצטלמה עם זר ענק וכתבה בין היתר "אני חווה את אהבת חיי". הקצינה שהיתה מוכרת, גרמה לאישה למהר לדפי החשבון, שם גילתה כי באותו יום ממש הזמין בעלה זר ענק מאחת מחנויות הפרחים של רשת גדולה בישראל.

הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוען בין היתר "אכן רכשתי זר פרחים אבל זה היה לטובת אחת הקצינות ביחידה שהשתחררה מהשירות. אני שילמתי וכל הצוות הקרוב העביר את חלקו". האישה טוענת כי מדפי החשבון שהצליחה להוציא, במהלך חצי השנה האחרונה, מתברר שרכש למאהבת לא מעט ביגוד, נעליים וכמובן אקססוריס. בין היתר מימן עבורה, לפני הקורונה כרטיסי טיסה לחו"ל בגובה של 1,500 אירו, אותם שילם דרך כרטיס האשראי.

עו"ד סולן מדגישה כי כל הטענות של האישה מסתמכות על דפי החשבון ולא יותר מזה. הבעל מכחיש כי יש לו מאהבת וטוען כי כל ההוצאות נעשו בידיעת האישה ולכן אין בסיס לבקשתה להוציא נגדו צו הרחקה. האישה מצידה, מבקשת גט וטוענת כי ילדי בני הזוג עומדים מאחריה. הבעל מבקש לשוב לשגרת החיים המשפחתית ולהשגת שלום בית.