טייסים  בשמי לוס אנג'לס, דיווחו כי ראו אדם לבוש חליפת סילון טס בשמיים ליד המטוס שלהם. טיסת אמריקן איירליינס 1997 מפילדלפיה ללוס אנג'לס הייתה הראשונה שהבחינה במקרה. "מגדל, כאן אמריקן 1997, עברנו עכשיו ליד בחור עם חליפת סלון", שידר הטייס לבקרת התעבורה האווירית. בקרי הטיסה נשמעו המומים בתגובה וביקשו לקבל פרטים נוספים. הטייס סיפר עוד כי האיש טס כשהוא מחובר לחליפת סילון בגובה 3,000 רגל ורק כ-250 מטרים מהמטוס. 

הקלטה מחדר הבקרה (באדיבות: רויטרס)

זמן קצר לאחר מכן, דיווח טייס אחר, של חברת SkyWest, כי גם הוא ראה אדם עם חליפת סילון חולף על פני המטוס שלו. מנהל התעופה הפדרלי (FAA) העביר את המקרה למשטרת לוס אנג'לס. עד כתיבת שורות אלו, הרשויות לא מצאו את הבחור המסתורי. 

ישנם דיווחים רבים בארה"ב בנוגע להעלאת כלי טיס בלתי מאוישים, שכן הם מסכנים את המטוסים הטסים בשמיים. האדם עם חליפת הסילון, עבר כביכול על החוק וסיכן את עצמו והמטוסים במרחב האווירי המסחרי. "גודלו ומשקלו של אדם בחליפת סילון יכולים להשפיע על המטוס ועלולים לגרום להפלתו", אמר, סטיב גאניארד, מומחה בתחום.

על פי, דיוויד מיימן, מנכ"ל חברת Jetpack Aviation, המקרה כמעט ואינו סביר. הוא מאמין, כי באמצעות הטכנולוגיה הקיימת אין אדם שיכול לעבור מגובה הקרקע בעזרת חליפת סילון עד לגובה כזה. דוברת מטעם ה-FBI, לורה איימלר, סיפרה כי כרגע מתנהלת חקירה בשיתוף של ה-FAA  וה-FBI.