קלייר גלטמן, בת 60 מאנגליה, נהרגה לאחר שנפגעה על ידי מדחף סירה בקורפו, יוון. קלייר, אם לארבעה ילדים ואשתו של טייקון הנכסים, המיליארדר מארק גלטמן, יצאה לחופשה עם בעלה וביתם הבכורה. כשהיא נכנסה למים בחוף אוולאקי, פגעה בה סירת מרוץ שיצאה מהחוף אל הים הפתוח. הסירה נעה במהירות וקלייר נחבלה קשות, לאחר מכן, היא נשלפה מהמים ובשעה 10:00 בבוקר נקבע מותה.

ההערכה היא שקלייר נכנסה אל המים על מנת לשחות. סירת המרוץ יצאה מהחוף ודרסה את קלייר. עדי הראייה סיפרו כי הם ראו אותה מנופפת לעזרה בתוך המים שהפכו אדומים מדם. חוקר המוות, יואניס איווטידיס, אמר כי גברת גלטמן סבלה מפציעות בפרק כף היד השמאלי, בזרוע, בחזה, באגן ובירך רגל ימין. הוא הוסיף, כי ככל הנראה היא נותרה חיה במים מספר דקות, אך הפצעים היו קשים עד כי שום ניסיון החייאה לא היה מצליח.  

הטרגדיה בקורפו (צילום: רויטרס)

הסירה נמצאה לאחר מכן ריקה באתר הנופש אגיוס סטפנוס והועברה למרינה לחקירה משפטית. שלושה אזרחים אנגליים, בשנות העשרים לחייהם, נחקרו ביום שלישי על ידי המשטרה ביוון. גורם במשמר החופים אמר: "הבירורים נמשכים, החשודים עוד לא נקשרו באופן רשמי לטרגדיה הזו".

קלייר פגשה את בעלה על האי קורפו לפני כ-30 שנה ולאחרונה הם קנו שם בית נופש. בעלה סיפר כי היא הייתה שחיינית מנוסה. היא הייתה שוחה באותו המקום מידי יום, כ-300 מטרים מהחוף. 

בתקשורת הבריטית נאמר כי גברת גלטמן פופולרית ואהובה בקהילה המקומית והיא תוארה כאדם טוב וחברה טובה.  ממשרד החוץ בבריטניה נמסר: "אנו תומכים במשפחתה של גברת גלטמן והצוות שלנו נמצא בקשר עם המשטרה היוונית. אנו עם המשפחה בתקופה הקשה הזו".