אישה שמעולם לא הבינה מדוע נישואיה נגמרו בצורה פתאומית, נותרה המומה כשגילתה את האמת באמצעות כתבה שפורסמה בעיתון הניו יורק טיימס. ב-7 באוגוסט, פרסם העיתון הודעה על חתונתם של רוברט פאלמר ולורן מאליאן. הזוג נפגש בחדר הכושר במועדון הספורט בניו יורק, ארה"ב, בינואר 2017 ונישאו לאחרונה בטקס מצומצם. 

ניקיטה מורנו, צפתה בכתבה והופתעה לגלות – בעלה לשעבר היה נשוי לה בזמן שהחל לצאת עם הבחורה החדשה שלו. בעיתון היה כתוב כי הנשואים הטריים, רוברט ולורן, החלו את מערכת היחסים שלהם בינואר 2017. בשיחה עם ניקיטה, היא סיפרה: "נאמר בכתבה כי הוא מעולם לא התחתן. אלו היו חדשות בשבילי כיוון שהייתי אשתו בינואר 2017. נפרדנו בסוף מרץ של אותה השנה והתגרשנו רשמית בינואר 2018, עד היום אף פעם לא באמת הבנתי למה". 

הכתבה פירטה כיצד רוברט ולורן הכירו בעקבות האהבה המשותפת שלהם לכושר לפני למעלה משלוש וחצי שנים. רוברט פירט כיצד התעניין בלורן, הם החלו להיפגש וכעבור חמישה חודשים עברו לגור יחד וכמעט שנתיים לאחר שנפגשו הוא הציע לה נישואין והם התחתנו. על פי הכתבה אלו היו הנישואים היחידים של רוברט.

ניקיטה סיפרה כי היא ורוברט התחתנו בחורף 2015, הפרידה שלהם קרתה שנתיים אחרי, כאשר ביום אחד רוברט החליט שהוא רוצה להתגרש. היא השוותה את השינוי בו למתג אור שנכבה, היא אפילו חשבה שאולי מדובר בבעיה רפואית ששינתה לרוברט את דעתו. לדבריה, "רוברט היה החבר הכי טוב שלי, כשהוא עזב אותי כל חיי נהרסו. חשדתי שהוא רימה אותי אך כשהתעמתי איתו בנושא הוא מעולם לא ממש ענה לי".

לאחר פרסום הכתבה בעיתון האמריקאי, ניקיטה פנתה אל העיתון בבקשה לתיקון הגרסה הקודמת של הכתבה שטעתה בפרסום מצבו המשפחתי הקודם של החתן, שהיה נשוי בעבר. בתגובה, רוברט אמר כי הגירושין בינו לבין ניקיטה היו ידידותיים והדדיים והוא התעלם לחלוטין מהקשר שהיה לאשתו הנוכחית לפרידתם.