מורה שאובחנה, ככל הנראה, כחולת קורונה, התקשתה לנשום באמצע הרצאת זום ולאחר מכן התמוטטה ומתה. פאולה דה סימון, בת 46, הייתה פרופסור באוניברסיטת "ארגנטינה דה לה אמפרזה", בבאונוס איירס הבירה. במהלך השיעור בזום, היא סיפרה לתלמידיה כי אינה מרגישה טוב וכי היא מתקשה לנשום. התלמידים ביקשו את הכתובת שלה על מנת שיוכלו להזמין אמבולנס אך היא הספיקה לומר "אני לא יכולה" לפני שהתמוטטה.

רגע ההתמוטטות של פאולה דה סימון

מספר ימים לפני האירוע, המורה חששה לבריאותה ואמרה כי היא סבלה מתסמינים של נגיף הקורונה. "היא התחילה את השיעור באמירה כי יש לה דלקת ריאות, ראינו שמצבה גרוע יותר משהיה בשיעורים הקודמים. בשלב מסוים היא לא יכלה להמשיך את השיעור והפכה לא מאוזנת", סיפרה התלמידה אנה ברצ'יה. 

על פי העיתון המקומי בבואנוס איירס, קלרין, דה סימון הייתה נשואה לרופא שככל הנראה מצא את אשתו מתה כשהגיע הביתה. פאצ'ונדו קורז, הרכז האקדמי של האוניברסיטה בה עבדה דה סימון, כתב לה בטוויטר: "אני נפרד מחברה, אנחנו נתגעגע אלייך".

מהאוניברסיטה יצאה הצהרה לגבי מותה של דה סימון: "אנו מצטערים לדווח בכאב עמוק על מותה של פאולה רג'ינה דה סימון, פרופסור במחלקה לממשל ויחסים בין לאומיים. פאולה הייתה מורה נלהבת ומסורה עם יותר מ-15 שנות ניסיון אצלינו באוניברסיטה".

הצהרת האוניברסיטה בה עבדה דה סימון