בני הזוג מהצפון ניהלו אורח חיים שגרתי במשך 17 שנים. הם גרו עם ילדיהם בישוב נחמד, בווילה יוקרתית והשניים השתכרו בסכומים גבוהים. עד שלאחרונה, הבעל דרש מאשתו להתגרש בטענה: "אני סובל מבעיות שמיעה בגלל הצעקות של אשתי".

הבעל טוען כי בגלל אורח החיים הקולני של אשתו, הוא סובל כעת מבעיות שמיעה באוזניים. הוא סיפר כי הצרחות של אשתו היו מתחילות כבר משעות הבוקר המוקדמות ונמשכו למשך כל היום. "הנזק שנגרם לי מאורח החיים ומהצעקות של אשתי הוא בלתי הפיך ואני מתמודד עם קשיים בשינה ורעשים באוזניים בלתי פוסקים, היו לי חיים גיהנום", לדבריו.

האישה בתגובה סיפרה כי בעלה היה "קמצן חולני". היא טוענת כי הוא לא אפשר להם לחיות והעלים כספים מחשבונם המשותף. "לא יכול להיות שבקושי הוצאו כספים, ומהכנסות של מיליונים לא נשאר כלום אחרי 17 שנים".

הבעל פנה לעו"ד שרין סולן על מנת שתייצג אותו בהליך הגירושין מול אשתו. עו"ד סולן סיפרה כי "במקרים כאלה, אין מנוס מלהיפרד כי האווירה שנוצרה בבית, ללא קשר לפגיעה בשמיעה, לא מאפשרת עוד חיים משותפים".

כחלק מההליך המשפטי, הבעל יביא לחיזוק טענותיו את ילדיו כעדים, במידה ויידרש. הוא מבקש לחלק את הרכוש שנותר ולהיפרד מאשתו. האישה מבקשת מבית הדין שימנה רופא מומחה שיבדוק את טענותיו של בעלה. עו"ד סולן טוענת כי הבעל עבר סדרת בדיקות והוא הוכרז כסובל מבעיות שמיעה כתוצאה מנזק מתמשך לאורך השנים.