מלכת יופי רוסייה לשעבר עוכבה בחשד לניסיון רצח לאחר שתקפה בסכין, בצורה אקראית, עובדת בסופר. נטליה דולגנובסקיה, בת 32 נשמעה צועקת "אני שונאת נשים" כשדקרה שוב ושוב את עובדת החנות שהפכה לקורבן. התוקפת הוכתרה כמיס אוליאנובסק, עיר ברוסיה, בשנת 2005 והייתה דוגמנית מקומית ידועה. קטעי הווידאו ממצלמות האבטחה של החנות מתעדים את רגע התקיפה של העובדת בת ה-36 בסופר "גוליבר", במחלקת הפירות והירקות. 

קשה לצפייה:

רגע התקיפה מתועד ממצלמות האבטחה (צילום: טוויטר)

כאשר מלכת היופי לשעבר קפצה על העובדת, ללא כל סיבה נראית לעין, העובדת ניסתה להתנגד לה והן החלו להתקוטט על הרצפה. אחד הלקוחות נחלץ לעזרתה של העובדת וניסה לעצור את הדימום מפצעיה עד שהגיעו הפרמדיקים. הקורבן הובהלה לטיפול נמרץ עם שבעה פצעים חמורים בראשה, פניה, צווארה, ידיה ועמוד השדרה שלה. מצבה יציב ואין חשש לחייה, כך על פי העיתון הבריטי Daily Mail. 

לאחר שמלכת היופי זכתה בתואר הנחשק כשהייתה בת 18, היא התחתנה עם טייקון ופוליטיקאי מקומי בשם ואדים דולגנובסקיה. נישואיהם הסתיימו, ללא ילדים, 6 שנים לאחר מכן. אחרי הגירושין, נטליה המשיכה לעבוד בחנות שבבעלות בעלה לשעבר. לדבריו, הוא רצה לחזור אל נטליה אך היא נתקלה בבעיות נפשיות והיה לה קשה להחזיר את חייה למסלולם. אמה של נטליה, אלנה פימנובה, סיפרה: "אני חושבת שנדבקו בבת שלי שדים", כך על פי ערוץ החדשות הרוסי NTV.  נכון לכתיבת שורות אלו, נסיבות המקרה נבדקות ותבוצע הערכה לגבי מצבה הנפשי של נטליה. 

מלכת היופי הרוסייה (צילום: טוויטר)
מלכת היופי הרוסייה (צילום: טוויטר)