ג'וני לי פופלס בן ה-67 ואשתו קטי דארלין פופלס בת ה-65, מתו בבית החולים בסליסברי, צפון קרוליינה, ארה"ב, כ-30 ימים בלבד לאחר שאובחנו כי הם חולים בנגיף הקורונה. את הרגעים האחרונים שלהם, הם העבירו יחד באותו החדר בבית החולים המקומי. 

הזוג המאוהב מתו בהפרש של כ-4 דקות אחד מהשנייה, כאשר הם שכבו במיטות בית החולים, שהיו סמוכות זו לזו והחזיקו ידיים. בנם, שיין, סיפר לרשת החדשות WBTV כי המצב הבריאותי של הוריו התדרדר מהר. "הסימפטומים שלהם היו בעיקר חום גבוה ואובדן חוש הטעם. אבי החל להראות סימפטומים יומיים אחרי אימי", לדבריו. 

הזוג הגיע לטיפול נמרץ לאחר שבועיים שהיו חולים בנגיף. כיוון שמותם של הזוג נראה באופק, בית החולים עשה כל שביכולתו על מנת להפגיש בין הזוג. "יום אחרי שהגיעו לטיפול נמרץ, העבירו את הוריי לאותו החדר. הם החזיקו את ידיהם כאשר האחיות הבחינו בהתדרדרות חדה במצבם, ותוך 4 דקות בלבד, הם מתו", סיפר בנם שבור הלב. הלוויתם של בני הזוג נערכה יום למחרת בתנאי הריחוק החברתי.

בפוסט מרגש בפייסבוק, בנם ספד להוריו: "הייתם ההורים האוהבים, האכפתיים, המסורים והמדהימים ביותר, זו הייתה ברכה לכל אדם שזכה להכיר אתכם". לדבריו, אימו הייתה הנשמה הכי טובה שיצא לו לפגוש וכי הייתה נדיבה ואהבה את כולם. הוא הוסיף כי אביו היה אדם שיכל לגרום לכל אדם לחייך. הוא למד הדרכת ספורט ונוער ועזר לילדים להפוך לאנשים טובים יותר. "לעולם לא אוכל לחבק אותם, לעולם לא אשמע את אימי שרה שירי יום הולדת שמח ולעולם לא אראה אותם יותר מחייכים כאשר הם רואים את ילדיי, נכדיהם, נכנסים אל החדר", אמר בנם שיין.

בנם שיין, ספד להוריו וביקש להעביר מסר חשוב