בלרינה מהתאטרון בולשוי המפורסם בעולם, נרצחה וגופתה בותרה והומסה בחומצה גופרתית לאחר שאדם ניסה לסחוט אותה ואיים לחשוף תמונות עירום שלה. על פי הדיווחים בעיתון The Sun הבריטי, הבלשים עוקבים אחרי היעלמותה באוגוסט 2014 של הבלרינה, אולגה דמינה כשהייתה בת 25. 

אחרי 6 שנים בהן נעדרה דמינה כאשר נסעה לנסיעת עסקים עם מנהל האישי, מלקהז דזהבוב, התגלו ממצאים חדשים שיכולים להעיד מה עלה בגורלה. ההערכה הרווחת בקרב החוקרים היא כי מנהלה האישי, דזהבוב, הוא האחראי לרצח. 

בשנת 2017 דזהבוב נעצר בגרמניה לאחר שהוסגר במסגרת צו אינטרפול. הוא התחזה לפליט כורדי ומשם ברח לרוסיה. לבסוף, הוא נכלא למשך חמש וחצי שנים בגין עברות הונאה הקשורות לדירתו של חבר של הבלרינה, אלכסיי פטיסוב. 

החוקרים מאמינים כי דזהבוב רצח את הבלרינה, ביתר את גופה ומוסס את חלקיה בחומצה גופרתית. לאחר מכן, מה שאינו נמס בעזרת החומצה, הושלך לבאר. מקור במשטרה המקומית ברוסיה סיפר כי כעת מתבצעות באזור עבודות חיפוש, הוא טוען כי על אף שהחומצה הייתה אמורה להמיס את כל חלקי הגוף שלה, הוא מאמין שהם יכולים למצוא שרידים בבאר.

ישנם מספר רב של רמזים שמעידים על האירוע שמזעזע שקרה לבלרינה המפורסמת. זמן קצר לפני היעלמותה, דזהבוב קנה חומצה גופרתית ממקור תעשייתי. בנוסף, בשנה שעברה התגלתה גולגולת סמוך למקום בו נרשם אות הטלפון הנייד של מנהלה האישי, אך נמצא כי עובדה זו אינה קשורה למקרה.

אמה של דמינה סיפרה לחוקרים: "זמן קצר לפני היעלמותה ביתי מכרה את הרכב שלה והעבירה לדזהבוב את הכסף. היא הייתה לגמרי נתונה לחסדיו". דמינה חששה כי תמונות העירום שלה יופיעו ברשת, ולמרות ששילמה את הכסף לאדם שסחט אותה, הן פורסמו.

עורך דינו של דזהבוב הכחיש כל המעשה בשם מרשו וטען כי ייתכן והבלרינה ברחה לחו"ל. "יש לנו מידע שאולגה דמינה חלמה זמן רב לעזוב את רוסיה ולהעביר את חייה האישיים לחו"ל", אמר חבר בצוות המשפטי של הנאשם. בזמן כתיבת שורות אלו, החקירה בנושא עדיין נמשכת ודזהבוב נמצא בכלא בגין עבירות הונאה.