אחרי 13 שנות נישואין, הבעל שהתגרש מאשתו על מנת להתחתן עם אמא שלה, נשוי באושר לחמותו ויחד הם מספרים על ההחלטה, החיים המשותפים שלהם וההשלכות, על אף ההתחלה הלא שגרתית של מערכת היחסים שלהם.

קלייב בלונדן, התחתן באנגליה בשנת 1977 עם איירין ולהם נולדו שתי בנות, שרה וטניה. אחרי 8 שנות נישואים הם התגרשו בשנת 1985. ארבע שנים לאחר מכן, בלונדן החל לצאת עם אמה של איירין, ברנדה, בסתר. למעשה, ברנדה לא מאוד אהבה את בלונדן כאשר היה בעלה של בתה, אך לאחר הגירושים הם 

קלייב וברנדה, הזוג המאושר (צילום: רשתות חברתיות)
קלייב וברנדה, הזוג המאושר (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר הגירושים שלו מאיירין, בלונדן החליט לקחת את חמותו לשעבר לדייט. "התאהבנו", אמרה ברנדה לעיתון Mirror הבריטי, "לילה אחד הוא לקח אותי לשתות ובסוף הערב התנשקנו". בשנת 1997 הם החליטו להתחתן, אך כמה ימים לאחר שהעלו את בקשתם בפני משרד הרישום בעיר הולדתם ורינגטון, שבמדינה, בלונדן נעצר ונאמר לו כי יש מניעה חוקית להחלטתם וכי הם אפילו עלולים להיכנס לכלא לתקופה של עד כ-7 שנים.

תחילה הזוג חשב לוותר על הנישואין וברנדה שינתה את שם משפחתה, אך זה לא היה מספיק טוב עבורם ובן הזוג העקשן החל בקמפיין לשינוי החוק בן ה-500 שנים. "חשבתי שאנחנו צריכים להיות נשואים כי עברנו הכל יחד. עצרו אותי בצורה לא הוגנת. לא חשבתי שזה נכון, אז החלטתי לשנות את המצב", אמר בלונדן. עברו עשר שנים עד שבית המשפט האירופי קבע כי הוא מבטל את החוק לאיסור נישואין למחותנים. 

"אני זוכר ששמעתי את החדשות בטלוויזיה בסטפטמבר 2005, רצתי ישר לברנדה, כרעתי ברך והצעתי לה להתחתן איתי. היו לי דמעות בעיינים", סיפר בלונדן. במרץ 2007 הזוג המאוהב הפך סוף סוף לבעל ואישה במשרד הרישום של ורינגטון – אותו המקום בו נישא לבתה של ברנדה לפני 30 שנה. 

בני משפחתם של הזוג לא רצו להגיע לאירוע. "המשפחות שלנו לא רצו להגיע כי הן לא הסכימו עם ההחלטה, אך כל מה שהיה חשוב לנו זה להיות זה עם זו", סיפרה ברנדה. הנשואים הטריים נסעו בתום החתונה לירח דבש בספרד, אך לאחר שסיפורם הגיע לכותרות חודשים לפני כן, הם זוהו מיד. "נסענו במחשבה שנסתלק מהכל, אך אלוהים ישמור, כולם ידעו מי אנחנו", אמרה ברנדה. 

איירין, בתה של ברנדה וגרושתו של קלייב (צילום: רשתות חברתיות)
איירין, בתה של ברנדה וגרושתו של קלייב (צילום: רשתות חברתיות)

לפני כ-8 חודשים ברנדה עברה אירוע לב והם נאלצו להחדיר לגופה קוצב לב. "למרבה המזל, קלייב הוא המטפל שלי. הוא עושה הכל בשבילי ואנחנו כל כך מאושרים. הרבה אנשים חשבו שזה לא יחזיק מעמד אבל אנחנו לא יכולים לחיות זה בלעדי זו", אמרה ברנדה. איירין, בתה של ברנדה וגרושתו של בלונדן, אמרה בנאום לפני שמונה שנים כי היא הייתה בטוחה שהנישואים עם קלייב יהיו מושלמים ושהם נועדו אחד לשניה, אך אמה בגדה בה. היא אמרה: "אני כבר לא יודעת מי זאת אמא שלי, קלייב פיצל את המשפחה שלנו ואני לעולם לא אסלח לו". ברנדה סיפרה כי ניסתה להתפייס עם בתה ללא הצלחה.