צעירה בריטית נמצאה מתה בביתה על ידי בעלה לאחר שככל נראה התאבדה. לפני מותה היא התוודתה בפני אמה: "רמת הציפייה שלי איך מישהו צריך לאהוב אותי גבוהה מידי".

לה לומאס, בת ה-24 הייתה נשואה לבן זוגה בראדלי ולהם בת בשם אווה. לומאס חיה, על פי הפרסומים, תחת לחץ מתמיד. היא שימשה כמנהלת חשבונות בכירה שעבדה סביב השעון. היא הייתה המפרנסת העיקרית בבית והיו לה הרבה תוכניות לעתיד. אביה של הצעירה, ג'ייסון, נעצר בחשד לעבירות חמורות והקשר ביניהם לא היה טוב, דבר שגרם לה ללחץ נוסף בימיה האחרונים. היא החליטה לסיים את חייה בשל הלחץ אך בעיקר בשל הסיבה המצערת – "בעלי בראדלי לא אוהב אותי יותר".

בראדלי, אלה וביתם (צילום: רשתות חברתיות)
בראדלי, אלה וביתם (צילום: רשתות חברתיות)

הבעל ההרוס, בראדלי, סיפר לחוקרים בהצהרה בכתב כיצד הם נפגשו ועל אורח החיים המשותף שלהם. "היחסים שלנו היו מושלמים. אהבנו את הדברים הפשוטים כל עוד היינו יחד. אלה מעולם לא רצתה למות ולכן אני חושב שמדובר בטעות", כך כתב. אחרי ההצהרות שלו, החוקרים הגיעו למסקנה חד משמעית - הבעל העריץ את האישה.

באותו היום בו התאבדה לומאס היה ריב קטן בין בני הזוג, היא התייחסה אל הריב בחוסר פרופורציות ולכן בחרה לישון לבד בחדרם המשותף בעוד הבעל ישן בסלון. בראדלי סיפר כי תגובה כזו מצידה הייתה שגרתית ולכן לא דאג במיוחד. לקראת השעה 02:00 לפנות בוקר, בראדלי נכנס אל חדרם ומצא את אשתו האהובה שרויה על הרצפה. 

בראדלי הזעיק במהירות אמבולנס והיא הובהלה לבית החולים המקומי בעיר ולמרות המאבק להצלתה, מצבה המשיך להתדרדר. "למרבה הצער, למרות נעוריה ובריאותה הטבעית של הצעירה, הנזק שהתרחש בליבה היה גדול ולא הצלחנו להציל אותה", אמר ד"ר בנג'מין סקינר, יועץ לטיפול נמרץ בבית החולים. 

ההשערה הרווחת בקרב הרופאים ובני המשפחה היא שלומאס התאבדה "בטעות". אף אחד מקרוביה לא האמין שהיא מסוגלת לגרום למותה, הם טוענים כי ייתכן והיא הכניסה לגופה חומרים שונים במטרה לזעוק לעזרה. אמה של לומאס אמרה: "היא פשוט הרגישה נזקקת. כמשפחה אנו לא מאמינים כי היא התכוונה או רצתה לפגוע בעצמה – בטח שלא למות".