סילבן היילן, הוא גנן צרפתי המקועקע מכף רגל ועד ראש - יש לו קעקועים בכל הגוף, הפנים, הלשון ואפילו בעיניים. הוא עבד בגן ילדים במורר בפאלה, פרבר של פריז, אך לאחרונה נאסר עליו להיות לעבוד עם ילדים קטנים בטענה כי הוא "מפחיד אותם", כך על פי סוכנות הידיעות רויטרס.

סילבן היילן, הגנן המקועקע (צילום: רויטרס)

בחודש שעבר, אחת האמהות בגן הילדים בו עבד היילן התלוננה בפני בעלי הגן ואמרה כי היילן מפחיד את ביתה בת ה-3. היילן טען בתגובה כי הקעקועים שלו אולי קשים לעיכול בהתחלה אך רוב הילדים לומדים "לראות מעבר" למראה שלו. 

"כל התלמידים שלי והוריהם תמיד היו בעדי כי הם הכירו אותי, רק כאשר אנשים רואים אותי לראשונה הם יכולים להניח לגבי את הגרוע ביותר", אמר בראיון לרויטרס. הוא סיפר כי אחרי שאחת האמהות התלוננה על מראהו החריג, נאסר עליו ללמד את קבוצות הגיל הצעיר כיוון שקעקועיו ואישוני המושחרים עלולים להפחיד אותם.

היילן, בן ה-35, סיפר כי את הקעקוע הראשון שלו עשה בגיל 27. הוא לימד בבית ספר פרטי בלונדון ובעקבות משבר אישי שעבר, הוא החליט לעשות שינוי קיצוני ולקעקע את גופו. הוא מעריך כי הוא בילה כ-460 שעות בכיסא המקעקעים. "זו הפכה להיות התשוקה שלי", אמר.

בזמן כתיבת שורות אלו, אושר להיילן ללמד מגילאי שש ומעלה. "אני חושב שההחלטה הזו די עצובה", הוא אמר. עם זאת, הוא סיפר כי הוא אוהב את עבודתו והוא מתכוון להמשיך בייעודו. הוא מאמין כי המראה הלא שגרתי שלו הוא דווקא נכס חיובי עבורו בכל מה שקשור בעבודה עם ילדים כיוון שזה ילמד את הילדים להיות פחות שיפוטיים. "אולי כשהם יהיו מבוגרים הם יהיו פחות גזעניים והומופובים ויותר פתוחים לסוגים שונים של אנשים", הוא ציין.