תושב רוסיה, בשנות ה-30 לחיו, רצח את הארוס החדש של אשתו לשעבר אחרי שהוא ארב לו מחוץ למקום עבודתו של האישה והרג אותו בעזרת פטיש. על פי הדיווחים של אתר החדשות The Sun הבריטי, התקיפה התקיימה בעיר נברז'ניה שבמערב רוסיה לפני כשבועיים. 

אלמז מליקוב, הגיע לזירת האירוע במטרה לפגוע בזוג המאורס. השניים, איגור באבנקו ואיגול זיננטובה, יצאו ממקום העבודה של האישה והחלו להתקדם לכיוון הרכב שלהם. בזמן הזה, התקרב אליהם מליקוב והחל להכות את באבנקו בעזרת פטיש. "הוא מיהר לכיוונינו והחל לתקוף אותנו. איגור התעמת איתו ונתן לי הזדמנות לברוח", סיפרה זיננטובה לתקשורת המקומית ברוסיה.

רגע הרצח  (צילום: רשתות חברתיות)
רגע הרצח (צילום: רשתות חברתיות)

התקיפה, שהתרחשה לאור יום, תועדה בידי מצלמות רבות של המכוניות שעברו במקום. באחד הסרטונים אפשר לראות את מליקוב לבוש בגדים שחורים כשהוא מכה באכזריות את באבנקו. התקיפה נגמרה רק כאשר הארוס הפסיק להראות סימני חיים. 

"לאחר שהוא הרג את איגור, הוא החל לחפש אותי. הוא היה מרביץ לי למוות אם היה מוצא אותי", אמרה הארוסה המבוהלת. באותו הזמן, הצופים ההמומים הזעיקו אמבולנס ומשטרה. העד איוון ניקולאט אמר: "איגור שכב עם הפנים כלפי מעלה בתוך בריכה של דם שלא מפסיק לזרום. לא יכולתי לעשות דבר כדי לעזור לו". 

כלי הרצח  (צילום: רשתות חברתיות)
כלי הרצח (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר שמליקוב נמלט מהזירה, הוא נתפס על ידי המשטרה והודה מיד בפשע במלואו. הוא נלקח למעצר ונפתח נגדו תיק פלילי בגין רצח אכזרי במיוחד. החוקרים טוענים כי מליקוב ידע כי בכל יום באבנקו אוסף את ארוסתו מעבודתה באותה השעה והוא תכנן את הרצח. דוברת המשטרה, אלווירה גזיזובה אמרה: "העבריין תכנן את התקיפה וארב לקורבן. הוא הכה אותו בראשו בעזרת הפטיש מספר רב של פעמים". 

זיננטובה התגרשה מבעלה לשעבר הרוצח לפני כשנתיים בגלל שהיה מתעלל בה והיה מכור להימורים. לזוג הגרוש יש שני ילדים משותפים בני שמונה ושש. לטענתה הוא איים עליה יום לפני האירוע הנורא ואמרה: "איגור ואני תכננו להתחתן בקרוב ולהביא ילדים לעולם. מליקוב איים להרוג אותנו. הוא אמר לי - או שאת שלי, או שאת לא של אף אחד". היא טענה כי מאז שהתגרש הוא ניסה לחזור אליה, אך היא סירבה לחדש את הקשר. בזמן כתיבת שורות אלו, מליקוב נמצא בחקירת הנסיבות וצפוי להיענש במאסר עולם אם ימצא מורשע.

הזוג המאורס, באבנקו וזיננטובה  (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג המאורס, באבנקו וזיננטובה (צילום: רשתות חברתיות)