בעל ניהל רומן ארוך עם אחת מחברותיה של אשתו שהייתה שותפה שלו בקבוצת הריצה בה לקחו חלק. בני הזוג ממרכז הארץ ניהלו אורח חיים ספורטיבי – האישה נהגה ללכת לפילאטיס בעוד הבעל היה רץ עשרות קילומטרים בשבוע. קבוצת הריצה בה השתתף הודרכה על ידי מאמן כושר מוסמך וכללה גברים ונשים שבילו יחד לא מעט זמן.

הריצה המשותפת, המנוחה בין לבין ובעיקר החוויות שאחרי הריצה גרמו לבעל להתקרב לאחת הנשים שהיו בקבוצה. עוד לפני קבוצת הריצה, הזוג היו חברים טובים של האישה מהקבוצה ובעלה, ולכן כאשר היו מבלים יחד לא עלה החשד בקרב בני הזוג הנבגדים.  

האישה, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, מגוללת סיפור לא ייאמן לפיו, המאהבת הייתה אחת מחברותיה הטובות. היא לא תיארה לעצמה שמתקיים רומן בין השניים שטסו יחד לחו"ל לתחרויות ריצה ובילו ביחד שעות רבות. "הם אפילו שלחו תמונות מחו"ל ותמיד היה נראה שהם מאושרים. לא העלתי על דעתי שחברתי הטובה, שהיא גם אמא נשואה ואם ולשני בנים, תעשה לנו דבר כזה", אמרה האישה הפגועה. את אותם הדברים אמר גם הבעל של האישה שבגדה בו.

בתביעת הגירושין, עו"ד סולן טוענת כי האישה ראויה למזונות גבוהים לאור רמת החיים שהיא וילדיה הורגלו אליה. היא דורשת כתובה מלאה מאחר והבעל הודה בבגידה ועבר להתגורר עם המאהבת. "הזוג הזה הרס שני בתים בשביל להקים בית אחד שנולד בחטא", טענה האישה והוסיפה: "נשים חוששות שהבעלים שלהן מבלים באפליקציות כמו טינדר או אתרי היכרויות. תיזהרו מקבוצות ספורט משותפות, ריקודי עם ושאר חוגים – שם מרכז הרוע".

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)