ילד הודי שנולד עם 12 אצבעות דווקא די אוהב את המצב הקיים וסיפר כי הוא אפילו שמח על כך כיוון שהוא מצליח לנצח במשחקי מחשב יותר בקלות. פייזאן אחמד נג'אר, בן ה-12, נולד עם שתי אצבעות נוספות בכל יד. הוא גדל באזור קשמיר בהודו בסביבה תומכת שדואגת להראות לו את היתרונות שבפגם, כך על הפי הדיווח של העיתון Daily Mail הבריטי.

בן ה-12 בעל 12 האצבעות

נג'אר נולד עם האגודלים הנוספים בעקבות מחלה מולדת שפוגעת באחד מכל 1,500 תינוקות בעולם. הוא סיפר כי המום שאיתו נולד עוזר לו להצטיין בקריקט, שהוא הספורט האהוב עליו, ובמשחקי מחשב כמו Clash Squad שהוא אוהב במיוחד. 

בפני חבריו, נג'אר מכונה "קריש", על שמו של כוכב סדרת סרטי גיבורי על פופולארית בבוליווד. בראיון איתו הוא אמר: "אני מרגיש גאה בזה – זה רצון האל. לפעמים יוצא לי לחשוב, למה דווקא אני? אבל בסך הכל יש לי כמה חברים טובים שמונעים ממני את ההרגשה הזו". 

נג'אר ממש לא מתכוון לתת לשתי האצבעות הנוספות שלו להשפיע על חייו. הוא שואף להיות רופא ולטפל בילדים שנולדים עם פגמים בדיוק כמו אלה במטרה שאף אחד לא יציק או יצחק עליהם. הוא הוסיף כי למזלו, הוא גדל בכפר קטן כך שלא יצא לו להיתקל בתגובות חריגות במיוחד.

הוריו מספרים כי כשהיה קטן יותר, הם שקלו לקחת אותו לניתוח להסרת האצבעות הנוספות, אך לבסוף התחרטו וחשבו כי אולי הניתוח יביא לו מזל רע. אמו, חפיזה, אמרה:"כשהיה בן שנתיים נאמר לנו כי הוא צריך לעבור ניתוח. התייעצנו עם בודהיסט והוא אמר לנו כי ייתכן ובננו יאבד את הראייה אם הוא ינותח – לכן החלטנו לבטל את הניתוח". הוריו גאים בו וביחס שלו לפגם הגנטי, "אני רוצה לראות אותו עובר דרך ארוכה ומצטיין בכל דבר שיעשה", הוסיפה אמו.