אחרי מסיבה בבית של אחד הדיירים בשכונה, השכנה המקורית והצינית שלחה לשכניה מכתב קורע שהתפשט ברשת החברתית וגרם לגולשים להתרשם מהשיטה המקורית להתלונן על רעש. הפתק ששלחה השכנה נכתב בשנינות מנקודת מבטו של מארח המסיבה ופורסם לראשונה בעמוד הפייסבוק "The Bell Tower Times".

הפוסט הוויראלי של התלונה

הכותרת: "גרמתי לכם להישאר ערים עד השעה 03:00 לפנות בוקר? זו היא אינה התנצלות". הפתק ממשיך בהומור רב כשהוא כולל בתוכו את רשימת התלונות – רק בלי להתלונן. "שלום שכנה, אני לא מתכוון להתנצל על המסיבה שערכתי בזמן שההורים שלי לא בבית. אני גם לא מתנצל על השמעת מוזיקה כמו במועדון במשך שמונה שעות ברציפות כדי שלא תוכלו לישון. ואני בעיקר לא מתנצל על כך שביקשת מאיתנו לכבות את המוזיקה בחצות ונפנפנו אותך". 

הפתק ממשיך ומתאר את כל הדרכים בהן המסיבה הרועשת גזלה מהשכנה חסרת האונים את השינה שלה. הוא אפילו מציין כי זו אינה הפעם הראשונה שהשכנה חווה את המסיבות של השכנים בתוך אוזניה. הוא ממשיך כך: "זוכרת את הפעם ההיא שחזרתי בשעה 04:00 לפנות בוקר והערתי אותך? אז לא שכנה ישנונית יקרה, את לא תקבלי מאתנו התנצלות".

"לצערך, המשטרה שהזמנת ביקרה אותנו בשלב מאוחר מידי. אין זה מפתיע שזו לא תלונת הרעש הראשונה שהמשטרה קיבלה על ביתנו. כמו כן, אל תהססי לשלוח מייל לאבי ולשתף אותו מה את מרגישה בנוגע לרעש שאנחנו גורמים כל לילה", כך המשיך המכתב ולאחר מכן נחתם: "שניכם הלא מתחשבים".

הגולשים ברשת אהבו את הדרך היצירתית שבה בחרה להתנסח השכנה שסבלה מרעש ואת העובדה שכתבה את המכתב בשמם של גורמי הרעש. חלקם אפילו הציעו דרכים מקוריות משל עצמם להתלונן על רעש וחלק פשוט נותרו מבולבלים ממשחק המילים וממי כתב מה למי.