כוכבת טיק טוק סינית נרצחה על ידי הפרוד שלה שהצית אותה למוות במהלך שידור חי. הקורבן בת ה-30, המכונה באפליקציית הטיקטוק "Black Girl Rahm" וברשתות חברתיות אחרות ראם, הותקפה לפני שבועיים בביתה במחוז ההר אבא שבמערב סין, לאחר שהתוקף, ככל הנראה, פרץ לביתה.

ראם הייתה כוכבת באפליקציה, בעלת 782 אלף עוקבים. היא ביצעה את הסרטון האחרון שלה שהסתיים בטרגדיה נוראית. בתחילת הסרטון שצילמה אפשר היה לראות את הכוכבת שרה ומברכת את מעריציה. בהמשך, השידור החי שצילמה הפך לשחור ונשמעו צרחות חזקות, כך על פי העיתון המקומי Beijing Daily Youth Daily.

מה שקרה מאחורי המסך השחור הוא בלתי נתפס – הבעל פרץ לביתה וביצע את הרצח הנוראי לעיני משפחתה. הוא שרף אותה והותיר אותה עם כוויות שכיסו 90% מגופה. היא התעלפה במקום ולאחר מכן פונתה בדחיפות לבית החולים. שם היא נלחמה על חייה במשך עשרה ימים עד שמתה מפצעיה בשבוע שעבר. 

ככל הנראה, התקיפה בוצעה בעקבות הליכי גירושין שהתקיימו בין בני הזוג לשעבר, להם שני ילדים משותפים. הכוכבת הגישה בקשה לגירושין מבעלה, שהיה מכה אותה ומתעלל בה, ובעקבות הבקשה הוא החליט לנקום. המשטרה עצרה במקום את הבעל התוקף, שזוהה בשם טאנג, בחשד לרצח בכוונת תחילה. 

בעקבות המקרה המזעזע, ולפני מותה, נפתחה קרן גיוס תרומות לכיסוי עלויות הטיפול בכוכבת הרשת. דרך הקרן נתרמו כמיליון יואן (חצי מיליון שקלים), 60% מתוכם הוצאו על הטיפול בה לפני שמתה. את יתר הכסף שנתרם תחזיר המשפחה לפלטפורמת הגיוס.