אפליקציית הזום, שהפכה למעלה מחצי שנה, להיות דרך הלימוד, האימונים ואפילו המפגשים החברתיים גורפת מיום ליום מספר רב של תאונות מצחיקות ומביכות. התאונה הבאה הפכה להיות וויראלית וסחפה תגובות רבות. במהלך שיעור הזום של ילד בן 7 מדרום אפריקה, אמו נכנסה כשהיא ערומה לגמרי לחדרו ונלכדה בעדשת המצלמה.

הרגע המביך בזמן שיעור הזום

הטעות המביכה הועלתה לעמוד טוויטר בשם "Young Simba" וגרפה עד זמן כתיבת שורות אלו כחמישה וחצי מיליון צפיות. הרגע תועד במהלך שיעור זום מול המורה ומספר תלמידים. במהלך שהמורה מדברת, אפשר היה לראות את האם נכנסת לחדר של בנה, כשהיא עירומה לגמרי, ומחפשת ככל הנראה בגדים על הרצפה. 

תוך כדי שהאם העירומה בחדר, אפשר לראות את המורה שהבחינה באם ונחרדה. היא החלה לצעוק ברקע: "אלוהים! מי זה עירום שם? כבה את המצלמה!". בשלב הזה, האם כבר הבינה שהיא מול מצלמה דולקת – וברחה במהירות. בנה המבוהל שהבין את הסיטואציה, היה המום ממנה ולא הגיב כלל.

התגובות על הסרטון הוויראלי היו רבות. חלקן צחקו מהפדיחה הלא צפויה, חלק דווקא התמקדו בפרצוף המצחיק של הבן שנשאר בין אדישות לבין מצב של הלם. אך רוב התגובות היו דווקא שליליות – הן ביקרו את האם וגינו את התנהגותה. "מה את מחפשת בחדר של הילד שלך כשאת עירומה?" כתבה אחת הגולשות, אחרת כתבה כי "היא מבוגרת מידי כדי להסתובב ליד בנה בן ה-7 עירומה. אם זו הייתה ילדה קטנה עם אבא שלה, אף אחד לא היה צוחק". 

זוהי אינה הפעם הראשונה מתחילת מגיפת הקורונה שמבוכה מסוג זה הופכת לוויראלית ברשתות החברתיות. בסוף חודש מאי האחרון, האם אשלי פורת סמית' העלתה סרטון בו היא מספרת על חוויה דומה שקרתה לה בזמן שביתה ניהלה שיחת זום עם חבריה. היא תיארה, כשהיא לא מפסיקה לצחוק, את הרגע בו היא נכנסה לאחר המקלחת לחדרה כשהיא עירומה לגמרי. 

סמית' מספרת על האירוע המביך שקרה לה

בתה בת ה-7, באופן לא צפוי, יישבה על המיטה בחדרה של האם וניהלה שיחת זום עם חבריה לכיתה. "אני לא יודעת למה היא בכלל הייתה במיטה שלי, זה הרגע הכי משפיל בחיי", היא הוסיפה בהומור כי "המורה בדרך כלל מזהירה, לא להיכנס לפגישת זום לפני שהמורים נכנסים. לדעתי, הם צריכים להוסיף – תוודאו שאתם ממוקמים מול קיר ושההורים שלכם לבושים".