הזוג שיצא לחופשת ירח הדבש שלהם במלון בדובאי סיים אותה בטרגדיה נוראית, לאחר שהבעל ראה את אשתו הטרייה נופלת ממרפסת חדרם אל מותה. הבעל, שון אמט בן ה-50, אלוף בריטי ברכיבה על אופנועים, התקשר לאחיו לאחר שראה את המקרה המזעזע בו אשתו, אבי אלסון, בת ה-27 נפלה מהקומה הרביעית במלון ג'ומיירה קריקסייד. 

אחיו של הבעל, ג'ייסון, אמר לשופט בית המשפט, ווקינג קורונר, כי הבעל התקשר אליו מיד אחרי שקרה האסון המזעזע וסיפר לו: "אבי נפלה מהמרפסת, היא איבדה את הטבעת שלה וכאשר היא התכופפה להרים אותה ראיתי אותה מתהפכת למטה". ג'ייסון הוסיף כי אחיו היה נשמע מזועזע כאשר הוא התקשר אליו. הוא הוסיף כי הבעל טען שהוא ירד מהר למטה במטרה לבצע עבורה החייאה וספג הרבה דם.

הכלה הטרייה שנפלה ממרפסת בית המלון  (צילום: רשתות חברתיות)
הכלה הטרייה שנפלה ממרפסת בית המלון (צילום: רשתות חברתיות)

ג'וזף סמנדה, בן ה-28, היה במהלך סיור שגרתי במלון כאשר ראה את האישה צוללת מהקומה הרביעית אל מותה. הוא סיפר כשהרים את מבטו, הוא ראה גבר מסתכל למטה מהמרפסת ואת האישה פגועה על הרצפה. "רצתי לכיוון המקום בו היא נפלה, הבעל הגיע קצת אחרי והחל לצעוק ולבכות. הוא אמר שזאת אשתו וניסה לבצע בה פעולות החייאה, אך לשווא", סיפר סמנדה. 

סמנדה הוסיף ואמר: "הייתי בהלם, זאת הפעם הראשונה בחיי בה אני רואה מישהי שנפלה ומתה. היא שכבה על הצד בצורה אופקית כשרגליה שלובות. בהתחלה לא יכולתי בכלל להסתכל עליה. היא דיממה קלות ואפילו שמעתי אותה לוקחת את הנשימה האחרונה שלה".

בבדיקות שלאחר המוות, נמצא כי היה בגופה של אלסון כמויות גדולות של אלכוהול שיכל לגרום לה לחוסר איזון ואיבוד הכרה. בנוסף, בית המשפט שמע ממשפחתה של האישה כי ייתכן והיא סבלה מאלימות פיזית מצד בעלה הטרי. הוא נלקח לחקירה והוחזק בערבות לאחר מותה ולבסוף, הוא שוחרר ללא כל אישום. 

בחקירה סביב האירוע, התגלה כי הרגלי שתיית האלכוהול של הזוג היו חריגים. אחיו תיאר אותם "כשתיינים כבדים" וסיפר כי הוא היה מודאג לגבי אורח החיים שלהם. בנוסף בחקירה עלה כי אלסון סבלה מהתקפי דיכאון ופגיעה עצמית וכי בעלת היסטוריה ארוכה של בעיות נפשיות, הפרעות אכילה ובולמיה. כמו כן, היא ניסתה להתאבד פעמיים לפני שהכירה את הבעל הטרי. 

הפסיכיאטר של אלסון, ראג'ד חוסין, טען כי הדחף שלה לפגיעה עצמית הפך חמור יותר לאחרונה בעקבות מערכת היחסים הלא בריאה בין השניים. בנוסף, התברר כי הוריה של אלסון לא תמכו בחתונת הזוג ולא ידעו כלל על קיומה, לטענתם, הם גילו כי הם התחתנו רק לאחר שבתם פרסמה את ההודעה בעמוד הפייסבוק שלה. בזמן כתיבת שורות אלו, החקירה סביב מותה המסתורי של אלסון עדיין בחקירה. מה גרם למותה של אלסון?