מאז שהוא זוכר את עצמו, בן סימפסון בן ה-15 מבריטניה אכל רק נקניקיות. מרגע שהחל לינוק מאמו, הוא החל להיות בררן בכל הקשור באוכל והגיע למצב בו הוא מכניס לגופו במשך כל השנים רק מים ונקניקיות – שלוש פעמים ביום, כל יום. אחרי שאמו כבר כמעט והתייאשה, היא פנתה להיפנוטרפיסט שהצליח לסדר את הרגלי האכילה של בנה. 

בן סימפסון אחרי שנרפא מהפרעת האכילה

וונדי יוז, האם בת ה-55, סיפרה ל-SWNS כי היא חשבה להרים ידיים, אך לבסוף היא שמעה על דיווד קילמורי, היפנוטרפיסט לבעיות התנהגותיות-קוגנטיביות. אחרי שהיא סיפרה לו על הבעיה של בנה, הוא האמין כי הוא יוכל לעזור לו לפתור אותה וטען כי בנה נמצא במצב קליני של הפרעת צריכת מזון מוגבלת בשם אכילה בררנית – ARFID.

אמו סיפרה כי בילדותו הוא היה אוכל "דברים בצורת אצבע" כמו נקניקיות או צ'יפס, אך עם השנים כל מה שהכניס לגופו היה נקניקיות. "הייתה להפרעה הזו השפעה עמוקה על התפתחותו החברתית, במסיבות או אצל חברים הוא פשוט היה יושב ובוכה, או פשוט מסרב ללכת", סיפרה אמו והוסיפה, "אם הוא היה הולך לבית של חבר הוא פשוט לא היה אוכל כלום. הוא היה מספר שהוא לא רעב וזה היה פשוט סיוט".

לפני ההיפנוזה, אמו של הנער העידה כי מצבו הבריאותי החל להתדרדר, הוא החל להיות חלש ועייף לעיתים תכופות והיה לו קושי בריכוז בבית הספר. היא החליטה לנסות לפנות לרופאים ותזונאים שיוכלו לעזור לו לפתור את הבעיה על מנת שיוכל לנסות לאכול משהו אחר. "זה מסתכל, לפעמים אני מנסה פשוט להכריח אותו לאכול, אבל אז הוא מתעצבן ומתחיל לבכות. צריך הרבה סבלנות", תיארה האם.

חבר של המשפחה הציע יום אחד להפנות את הילד לקילמורי, ההיפנוטרפיסט, אחרי שקרא על שיטת ההיפנוזה שלו בפייסבוק. בשל המרחק הרב ביניהם, הוחלט לנסות להיפגש עם המהפנט דרך שיחת וידאו. האם הספקנית כבר לא האמינה שהטיפול יוכל לעזור אך אחרי הטיפול הראשוני, הטיפול המסתורי עלה על כל הציפיות. 

"הפוביה שלו הייתה קיצונית", אמר קילמורי והוסיף, "ידעתי מיד שיש לו בעיה של אכילה בררנית והעובדה שהוא מכור לסוג ספציפי של אוכל הצביעה על האבחנה הפשוטה. בעזרת גישה סאבלימינלית להיפנוזה ושימוש בטיפות זרעים נוירולוגיות, הצלחנו לגרום לו ליצור קשר רגשי חיובי עם מאכלים חדשים. כך הוא יוכל לפתוח את הראש לטעמים חדשים ולהפחית את החרדה מטעמים שלא יאהב". 

המבחן האמיתי שבחן אם ההפינוזה עבדה עבור סימפסון הצעיר היה פירות ים. דגים ופירות ים, עבור סובלים מאכילה בררנית, הם בתכלית האיסור ולכן, אחרי שאכל מאכלי ים היה ברור שהטיפול הצליח. כמופע הצלחה של סימפסון, קילמורי ביקש ממנו לצלם את עצמו אוכל מאכלים שלא אהב על מנת לשווק את הטיפול.